Mies sanoi minua leipuri hiivaksi :(
Minulla on hiivatulehdus ja kun leivoin tänään, mies tuli viereeni ja sanoi että mitäs leipuri hiiva :(
Sitten naureskeli puoli päivää letkautustaan.
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 21:33"]
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 21:15"]
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 21:11"]No mä en ainakaan haluaisi syödä kenenkään hiivapillun leipomuksia! [/quote] Wtf? Miten se hiiva sieltä pillusta pullaan pomppaa?
[/quote]
Jos kädellä sipaisee alakerrasta kourallisen hiivaa pullataikinaan. Silleen.
[/quote]
Sehän on selvää säästöä kun on hiivat omasta takaa (edestä).
Haaahhah :-D HYVÄ JUTTU mä tykkään tälläsistä niin huonoista letkautuksista että ne on jo hyviä :D mikä tilanneäly ! :-----D
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 21:15"][quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 21:11"]No mä en ainakaan haluaisi syödä kenenkään hiivapillun leipomuksia!
[/quote]
Wtf?
Miten se hiiva sieltä pillusta pullaan pomppaa?
[/quote] reps xD
No siis toihan oli vielä lievää kun keittiössä sanoi. Meikeläinen ois varmaan alkanut hyräilemään leipuri hiivaa seksin aikana :D
Hehheh :D älä nyt pikku kiusoittelusta suutu.
Ettei vaan viittaisi pelkästään siihen lastenlauluun? Leipuri Hiiva, hän asuu kumputiellä...
Aika osuvaa mun mielestä :D Paitsi, että sulla kohos savu varmaan korvista, eikä piipusta.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 21:00"]Hehheh :D älä nyt pikku kiusoittelusta suutu.
[/quote]
Kyllä vituttaa :)
Ap
Mun mielest toi oli vaa piiku vitsi ;D älä tosissas ny ainakaa ota! :D
Hah haa! Mua ainakin naurattaa, sähän olet Leipuri Hiiva kirjaimellisesti!! :) Tuskin edes leipoisit, jos sulla olisi joku v*tun hiiva! Kiva provo taas kerran!!!
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 21:02"]Hah haa! Mua ainakin naurattaa, sähän olet Leipuri Hiiva kirjaimellisesti!! :) Tuskin edes leipoisit, jos sulla olisi joku v*tun hiiva! Kiva provo taas kerran!!!
[/quote]
Täh.. miksi ei voi leipoa jos on hiivatulehdus?
Toihan oli itse asiassa ihan hyvä vitsi. Vai johtuuko se vain siitä, että mulla on ujo mies, joka ei vitsejä heittele ja olen unohtanut, mikä on hauskaa ja mikä ei.
No mä en ainakaan haluaisi syödä kenenkään hiivapillun leipomuksia!
Kuhan ei mene siskosi viereen ja kuiskaa "siskonmakkara" ;)
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 21:11"]No mä en ainakaan haluaisi syödä kenenkään hiivapillun leipomuksia!
[/quote]
Wtf?
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 21:15"][quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 21:11"]No mä en ainakaan haluaisi syödä kenenkään hiivapillun leipomuksia!
[/quote]
Wtf?
[/quote]
Av mammoilla voi tapahtua oudompiakin asioita.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 20:59"]Minulla on hiivatulehdus ja kun leivoin tänään, mies tuli viereeni ja sanoi että mitäs leipuri hiiva :(
Sitten naureskeli puoli päivää letkautustaan.
[/quote]
Hahahahahaaaaaaaaaa!!!11!1!!!!!
Apua, anteeksi ap, mutta mua ton sun miehen heitto nauratti. Olihan se nyt ihan hauska, kun sopi tavallaan tilanteeseen.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 20:59"]
Minulla on hiivatulehdus ja kun leivoin tänään, mies tuli viereeni ja sanoi että mitäs leipuri hiiva :( Sitten naureskeli puoli päivää letkautustaan.
[/quote] Toihan oli hyvä läppä. Ainakin sun miehellä on huumorintajua :D Ei kannate ottaa tosissaan.