Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulle ei taida sopia ruisleipä, mitä tilalle?

Vierailija
12.01.2015 |

Aamuisin tottunut syömään Vaasan ruispalaa palan ja lisäksi otan sitä röihin 2 palaa evääksi. Mutta nyt viimekuukausien aikana olen huomannut, että vatsani jotenkin ärtyy siitä, on ilmavaivoja ja löysää ulostetta. Joulun aikaan olin pari vkoa lomalla ja vastaavia vaivoja ei mielestäni ollut. 

Mitä siis tilalle, vaalea höttöleipäkään ei innosta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauraleipää

Vierailija
2/10 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munakas pitää nälkää hyvin poissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/10 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma että ongelma on ruis? Noissa paloissahan on muitakin viljoja ja hiivaa. Kokeile oikeaa ruisleipää (ruista, vettä ja suolaa).

Vierailija
4/10 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 19:04"]Aamuisin tottunut syömään Vaasan ruispalaa palan ja lisäksi otan sitä röihin 2 palaa evääksi. Mutta nyt viimekuukausien aikana olen huomannut, että vatsani jotenkin ärtyy siitä, on ilmavaivoja ja löysää ulostetta. Joulun aikaan olin pari vkoa lomalla ja vastaavia vaivoja ei mielestäni ollut. 

Mitä siis tilalle, vaalea höttöleipäkään ei innosta.
[/quote]

Minirevityt vuohela, pakksesta, loppuu mahavaivat

Vierailija
5/10 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän noi ruispalat ole edes ruisleipää.

Vierailija
6/10 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lomalla ei ollut vaivoja, niin mitä teit toisin? Söitkö silloinkin noita ruispaloja?
Tod näk vika hiivassa ja vehnäjauhossa. Itse vatsavsivaisena siedä vain juureen tehtyä ruisleipää, siis oikeaa ruisleipää ilman hiivaa ja vehnäjauhoja.

Vierailija
7/10 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla turpoo ruisleivästä vatsa ja tulee ilmavaivoja.Olen ruvennut syömän hapankorppuja.

Vierailija
8/10 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maustamaton jugurtti ja marjat tai pähkinät. Kaurapuuro. Googlaa viikonloppuleipä, siinä ei ole noita hirveitä viljoja.

Vierailija
9/10 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 19:43"]

Mulla turpoo ruisleivästä vatsa ja tulee ilmavaivoja.Olen ruvennut syömän hapankorppuja.

[/quote]

Mistä on hapankorput tehty?

Vierailija
10/10 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika täällä. Tuore ruisleipä olisi niiiin hyvää, mutta sitten piereskelen kuin virtahepo. Kauraleipä tuntuu sopivan paremmin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän