Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaisitko aidoista hiuksista tehdyn pidennyksen?

Vierailija
12.01.2015 |

Kun huomioidaan mistä hiukset tulevat. Halvoista maista, joissa naiset ovat pakotettuja myymään hiuksetkin päästään. Niissä maissa lyhyet hiukset ovat naisille nöyryytys. Esim. Intiassa naiselle saatetaan kostaa ajelemalla sen hiukset pois. Olen myös lukenut, että hiuksista maksetaan niin paljon, että naisten kimppuun on hyökätty ja viety hiukset.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse suomalaisten naisten lyhyellä miestukallaan pelätä hiusvarkaita!

Vierailija
2/23 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Jo se riittänee syyksi, että pidennykset ovat rumia, ja kertovat käyttäjänsä yhteiskuntaluokan (eli wt tai ainakin lähes sellainen).

Vierailija
4/23 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida suurinosa hiustenpidennyksen ottajista välittää paskaakaan taustoista?
Ap

Vierailija
5/23 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 19:00"]En. Jo se riittänee syyksi, että pidennykset ovat rumia, ja kertovat käyttäjänsä yhteiskuntaluokan (eli wt tai ainakin lähes sellainen).
[/quote]

Sama tulee minulle mieleen. Roskasakin touhua.

Vierailija
6/23 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida välittää, ei. Kovin surullista, että asenne on tämä; mulla ja mun ulkonäöllä on vaan väliä. Se siitä naisten välisestä solidaarisuudesta.

Vierailija
7/23 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ottais minkäänlaista hiustenpidennystä mutten varsinkaan aitoa koska ällöttävä ajatus pitää jonkun kuolleita karvoja päässään...

Vierailija
8/23 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vaaleatkin hiukset mahdollisesti "ryöstettyjä"?

Vierailija
9/23 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Eikö se ole hyvä että saavat jostain rahaa ostaa ruokaa, hiukset ovat vain hiuksia? Ne kasvaa takaisin. Ymmärrän tuon kuolleet karvat pointin kyllä.

Vierailija
10/23 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin pidennykset, sellaiset klipsit että voisi välillä käyttää juhlissa yms. Mutta juuri tuon takia en ole hankkinut, koska ehdottomasti hankkisin keinotekoiset, mutta ymmärtääkseni ne eivät kestä värjäystä ja mulla on niin ihme sekaväritukka, ettei siihen oikein ole löytynyt vielä sopivia. Yritin joskus etsiä, josko jossain kampaamossa tehtäisiin ns. eettisiä hiustenpidennyksiä, aika laiha oli tulos.

Vierailija
11/23 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tällä hetkellä siskoni hiukset päässä. Hän leikkasi metrin pituisen paksun lettinsä pois ja teetin niistä pidennykset. :) Vähän kyllä harmitti siskon puolesta kun koko pienen ikänsä kasvattanut hiuksia. Mutta eipähän mennyt roskiin ainakaan.

Vierailija
12/23 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 19:09"]

Täh? Eikö se ole hyvä että saavat jostain rahaa ostaa ruokaa, hiukset ovat vain hiuksia? Ne kasvaa takaisin. Ymmärrän tuon kuolleet karvat pointin kyllä.

[/quote]

Luuletko, että nämä naiset/lapset saavat ne tuotot aina itselleen? Niitä jopa ryöstetään esim. tavallisen ryöstön tai raiskauksen yhteydessä.

Vierailija
13/23 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 19:07"]Onko vaaleatkin hiukset mahdollisesti "ryöstettyjä"?
[/quote]

Ne värjätään, hölmö. Vaaleasta skanditukasta ei edes voi tehdä hiuslisäkkeitä koska se ei ole tarpeeksi laadukasta.

Vierailija
14/23 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 19:07"]Onko vaaleatkin hiukset mahdollisesti "ryöstettyjä"?
[/quote]

Ne on värjätty.

Vierailija
15/23 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös venäjällä ollut ennen tapana, että naimisiin mennessä tukka lyhyeksi ja leikattu letti piirongin laatikkoon. Näitä kuolleiden vanhoja säästölettejä kuulemma myydään.
Muuten tuli mieleeni, että ottaakohan ne esim. Intiassa kuolleilta naisilta hiukset myytäväksi. Huh.

Vierailija
16/23 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 19:09"]Täh? Eikö se ole hyvä että saavat jostain rahaa ostaa ruokaa, hiukset ovat vain hiuksia? Ne kasvaa takaisin. Ymmärrän tuon kuolleet karvat pointin kyllä.
[/quote]

Just jossain Etelä-Amerikan maassa on tullut muotiin lyhyt tukka ettei joudu rikoksen uhriksi.

Vierailija
17/23 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ovat. Ne vain värjätään vaaleaksi. Ap

Vierailija
18/23 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 19:18"]Eikös venäjällä ollut ennen tapana, että naimisiin mennessä tukka lyhyeksi ja leikattu letti piirongin laatikkoon. Näitä kuolleiden vanhoja säästölettejä kuulemma myydään.
Muuten tuli mieleeni, että ottaakohan ne esim. Intiassa kuolleilta naisilta hiukset myytäväksi. Huh.
[/quote]

Mielummin ruumiilta kuin elävältä ryöstetään hiukset :)

Vierailija
19/23 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 19:18"]Eikös venäjällä ollut ennen tapana, että naimisiin mennessä tukka lyhyeksi ja leikattu letti piirongin laatikkoon. Näitä kuolleiden vanhoja säästölettejä kuulemma myydään.
[/quote]

Varmasti ottavat. On siellä se elämä niin kovaa.

Vierailija
20/23 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on useammatkin klipsipidennykset. Syön muuten myös suklaata. Te varmaan ette?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan