Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eri säännöt eri työntekijöille?

Vierailija
02.11.2021 |

Meillä tuntuu työpaikalla olevan eri säännöt eri työntekijöille. Osalle nillitetään vähästäkin, esim. jos kirjautuu järjestelmään vasta klo 8:03 (koska kone halusi asentaa joukon päivityksiä), mutta toiset saavat tulla ja mennä ihan miten huvittaa, ilmoittelematta. Esim. yksi työntekijä ilmoitti, että joutuukin viemään lapsen päivähoitoon, ja tulee siksi töihin kello 9:15 (sen klo 8 sijaan). Saapui kuitenkin vasta kello 11, kommentoimatta mitään. Esimiestä ei tällaiset kiinnosta.

Minulle tulee usein sanomista, siitä, että en tee tarpeeksi. Teen tällä hetkellä kahden ihmisen työt (yhden ihmisen palkalla), joten väistämättä joudun toisinaan priorisoimaan, että saan tärkeämmät asiat hoidettua. Tällöin saatan esimerkiksi sulkea asiakaspalvelulinjan itseltäni, kunhan olen ensin tarkistanut, että siellä on tarpeeksi porukkaa. Tämä on esimiehen mukaan ok, mutta kuitenkin joka kerta, kun puhelimeni on pois päältä niin, ettei asiakkaiden puheluita ohjaudu siihen, minulle sanotaan, että pitäisi kyetä enempään, jopa silloin kun on puhelimissa todella hiljainen päivä. Kun mulle viimeksi annettiin taas lisää tehtäväksi, kysyin, että mitä voin jättää pois, kun mulla on jo yli kahdeksaksi tunniksi päivässä töitä. En kuulemma mitään, mutta lisätyöt pitää ottaa vastaan. Toisten kohdalla taas on ihan ok, että kaikki hommat jää puolitiehen ja asiat ei edisty, vaikka sanottaisiin kolme kertaa. Ja se vähä mikä tehdään, tehdään roiskien ja vähän sinnepäin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda paikkaa, ei se muuten muutu.

Vierailija
2/4 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko Ikean aspakeskuksessa töissä? Kuulostaa siltä, mitä siellä oli johtaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sä menit mun entiseen työhön.

Lähdin pois, kun en jaksanut tuota.

Se pahin kyttääjä on härski kiusaaja. Se käy ihan pokkana selittämässä pomolle, miten kukaan ei tee mitään ja taas se piti lounaan jälkeen puhelinta kiinni (joo 2 min).

Itse hän ei tee, pahimmillaan olin yksinäni puhelimessa, vaikka puhelimeen vastaaminen ei edes kuulunut työnkuvaani.

Vierailija
4/4 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen työelämä on aivan läpeensä mätä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän