*~.:.~ JouluPalleroitten Perjantai-Sunnuntai pino~.:.~*
Kommentit (23)
Minäkin pitkästä aikaa täällä... tai siis lukemassa olen kyllä käynyt teidän kuulumisia mutta omat on jääny kertomatta.
Huomenna tulee 26 viikkoa täyteen.. taitaa se aika sittenki kiitää kohtuu nopsaan. Maanantaina alko taas opiskelu, syyskuun puolivälistä lokakuun puoliväliin ois rankempaa,mut sit taas helpottas hirmusti. Katotaan nyt sit miten jaksaa istua. Tiistaina alotin mammajumpanki :), vähän tuntu siltä ettei ois ikupäivänä ennen liikkunu, mutta ei kai siellä tartteis niin paljoo oikeesti revitelläkään...
Supistelut on jatkunu... en ole vain ottanu yhteyttä neuvolaan...varmaan pitäs...toisaalta, voi olla paljon mahdollista että ei ole mitään tapahtunu, mut toisaalta pelottaa jos onki. Päivittäin niitä tulee, ja epäilen kans että vauvan touhuiluilla on oma osuutensa niiden syntymiseen.
Viime päivinä on ruvennu väsyttämään kamalasti..toissapäivänä nukuin päiväunet, tänään aioin,mutta jäi vain aikomukseks. Oon koittanu syödä multivita 2+:aa ja omppuja, rauta kun ei mulle tablettina imeydy. Ens perjantaina ois sit edessä sokerirasitustesti.
semmosia tänne...Hyvää viikonloppua kaikille!!
Skeddu ja mustanaamio 25+6
Huh, shoppailin itseni tänään kipeäksi! No, rahaa ei mennyt kauheasti (kun ei ollutkaan) mutta kyllä tämä raskaus tuntuu jo jaloissa. Muutama tunti kaupungilla ja olen ihan poikki, phuuh. Esikoiselle lämpimiä lakkeja ja hanskoja syksyksi (tänään oli jo tosi vilakka päivä, hrrr), uuteen kotiin verhoja ja Indiskasta muutama sisustustyynynpäällinen :)
[color=orange]Jippiaiei-jippiaiou[/color], soitin tänään neuvolaan varatakseni tiistaille lääkäriajan ja sain samalla tietää sokerirasituksen tulokset. Kaikki arvot olivat alle viiterajojen, joten ei ainakaan vielä ongelmaa sokereiden kanssa. Saan siis jatkossakin silloin tällöin vähän mussuttaa suklaata :) Karkkipäivästä yritetään kuitenkin pitää kiinni, tällä viikolla tosin lipsuin Fazerin uutuussuklaan houkuttamana :D
Päivikille edelleen kovasti tsemppiä sohvalla makoiluun :). Meilläkin on hurjan vilkas esikoinen, ja tämä vauva tuntuu myös olevan
hyvin
liikkuvaista sorttia! Esikoisesta supisteli todella paljon viikkojen 20-30 välillä, osasyynä silloinkin varmaan sikiön vilkasliikkeisyys. Nyt huomaan selkeästi yhteyden voimakkaasti potkimisen ja supistelujen välillä. Huokaus, miten ihmeessä pärjään kahden villikon kera..?!
Tirppanalle raudasta: Minulla putosi hemppa alun 143 --> 111 ja Obsidan-kuurilla nousi kolmessa viikossa takaisin lukemaan 128, joten ainakin tässä tapauksessa raudasta oli selvästi apua. Väsymyskin hellitti noin viikon syömisen jälkeen. En huomannut tuon valmisteen erityisesti sekoittavan vatsaa, mutta olen nyt silti ollut pari viikkoa ilman... Saa nähdä, onko hb laskenut uudelleen...
Nefili taisi kysellä isoja liivikokoja. Ainakin ystäväni, jolla edellisen raskauden ja imetyksen alkuaikoina rinnat kasvoivat ihan järkyttäviin mittoihin, kehui Bravado-merkkisiä liivejä. Niitä löytyy ainakin H-kuppiin saakka. http://www.pienokainen.com/verkkokauppa/tuotelista.tmpl?ryhma_id=28;paa…
Hauskaa viikonloppua kaikille ja hyviä vointeja toivotellen,
Tinuri ja Itu rv 25+6
...*huoh* ei jaksaisi enää istuskella töissä, vaan kun ovet on auki 16.15 asti niin täällä täpitetään vaikka mitään ei huvita enää tehdä. Paperipinojakin olen jo jaellut moneen kertaan eri pinoihin eikä ne siitä pienene vaikka miten yrittää - - kummallista :o
Uikkarikeskusteluun en ota osaa, koska olen allerginen kloorille joten halliin en voi mennä ja nuo luonnon vedet on jo aikas viileitä ;x
Mukava tein juttuja on lueskella vaikka eivät itselle niin osuisikaan *useaan kertaan kiittää joka ilmansuuntaan ettei ole vaivoja* ja mukana eletään ja tsemppejä toivotaan kaikille joiden raskaus ei yhtä huoleton kuin minulla.
Meillä on sunnuntaina kummipojan kastetilaisuus ja samalla vanhemmat vaihtavat vihkivalat :) mukava vkonloppu tulossa. Ehkä voi käydä vähän jalkojen päälle se kirkossa seisominen mutta jos ähkäisen ja hieron mahaa niin kaikki varmaan antavat anteeksi jos istahdan kesken toimituksen :) meille odottajille suodaan paljon erivapauksia jos kehtaa hyväksi käyttää :))
Taidanpa piipahtaa vielä tuonne huuto.netin puolella tiirailemaan josko toukalle löytäisi toppapukua...
Mukavaa vkonloppua odottajat!
RauPotar ja toukka 26+6