Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten päästä eroon huonommuuden tunteesta?

Vierailija
12.01.2015 |

Meidän naapuriin muutti kesällä yltiömukava perhe, jota ei voi millään vihata, vaikka kuinka tekisi mieli.

Heillä on esikoisemme kanssa samanikäinenlapsi, joka tuntuu olevan kehityksessä valovuosia omaamme edellä(ikää 1v9kk). Tyttö on aina kauniisti puettu, jopa ulkovaatteet tuntuvat aina sointuvan nätisti yhteen. Vaatteet eivät ole siis mitään muotimerkkejä, vaan muuten vaan kauniita ja kivoja yhdistelmiä. Heidän kotinsa on todella kauniisti ja persoonallisesti sisustettu. Meillä on samanlainen pohjaratkaisu kuin heillä, mutta silti en ikinä saisi kodistamme niin kaunista. Vanhemmat ovat aina rennon trendikkäästi pukeutuneita ja onnistuvat näyttämään "cooleilta" jopa lapsen kanssa ulkoillessaan. Molemmat vanhemmat urheilevat paljon ja se näkyy heidän vartaloissaan.

Tulee alemmuuskompleksi, kun katselee tätä täydellistä perhettä. Itse olen väsynyt ja kulahtanut. Kämppä on täynnä taaperon jo vauvan tavaroita. Mies on uraputkessa, eikä jaksa urheilla. Ollaan yhtä burn outia koko perhe.  Nämä naapurit taas vaikuttavat aidosti onnellisilta ja tasapainoisilta. Ja he ovat niin kamalan mukaviakin. Ottavat meidän esikoista hoitoon, että saan nukkua jne. On paska fiilis, kun en oma elämä ei ole niin "täydellistä" kuin heillä. 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä oikein keksi muuta ohjetta kuin ala tekemään omasta elämästäsi sellaista kun sen haluaisit olevan. Sen eteen täytyy tehdä pitkään duunia, mutta pienillä asioilla pääsee eteenpäin. Muuta asennetta. Yritä päästä liikkeelle. Pidä itsestäs huolta ja kannusta itseäsi. Miksi muutos on niin hankalaa?

Mä oon joillekin ihmisille kateellinen, joilla on juuri noita samoja asioita, mutta mä en rehellisesti usko että jokin estäisi mua saavuttamasta samaa lopulta.

Itsensä armahtaminen on välillä paikallaan. Eiköhän sille ole syitä, miksi teillä ei ole yhtä hohdokasta elämää? 

Vierailija
2/3 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 18:32"]

En mä oikein keksi muuta ohjetta kuin ala tekemään omasta elämästäsi sellaista kun sen haluaisit olevan. Sen eteen täytyy tehdä pitkään duunia, mutta pienillä asioilla pääsee eteenpäin. Muuta asennetta. Yritä päästä liikkeelle. Pidä itsestäs huolta ja kannusta itseäsi. Miksi muutos on niin hankalaa?

Mä oon joillekin ihmisille kateellinen, joilla on juuri noita samoja asioita, mutta mä en rehellisesti usko että jokin estäisi mua saavuttamasta samaa lopulta.

Itsensä armahtaminen on välillä paikallaan. Eiköhän sille ole syitä, miksi teillä ei ole yhtä hohdokasta elämää? 

[/quote]

meidän syy on varmaan tämä toinen vauva. Kävi vahinko ja elämä on ollu täyttä tuskaa toisen raskauden alusta asti. Huomaan päivittäin ajattelevani kuinka paljon helpompaa elämä olisi ilman tätä 7kk vanhaa murua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 18:37"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 18:32"]

[/quote]

meidän syy on varmaan tämä toinen vauva. Kävi vahinko ja elämä on ollu täyttä tuskaa toisen raskauden alusta asti. Huomaan päivittäin ajattelevani kuinka paljon helpompaa elämä olisi ilman tätä 7kk vanhaa murua. 

[/quote]

ap