HOI! Raskaus ja nännien kipuilu viimassa/pakkasella!
Olen raskaana ja viime päivinä ulkoillessa nännit on alkaneet sattua aivan hemnetisti! Kipu tuntuu lähes kirvelyltä.
Löytyykö täältä samankokeneita joilta saisi vinkkejä tilanteeseen?
Kiitos
Kommentit (7)
Mulla oli tuota. Piti vaan ihan oikeasti topata kunnolla, vaikka lapaset rintsikoihin tai kaulahuivi rintakehän ympärille. Tuntui kamalalta kun oli kylmä tisseistä vaikka muualta lämmin, mutta nopeasti sekin talvi meni topattuna :)
Koita pitää rinnat lämpimänä, joku huivi suojaksi tai lisäksi jopa sellaiset imetyssuojat rintsikoihin. Ettei se viima ja kylmyys pääsis rintoihin. Ei tuohon oikein muuta keinoa ole. Mulla oli aikanaan esikoista odottaessa sama vaiva, oli todella inhottava.
Auts. Muistan tuon kivun. Ja ainakin minulla se ihan oikeasti todella sattui.
Se iski, kun olin kaverin kanssa juna-asemalla vastassa kaverin kaveria. Rupesi jomottamaan niin, että meinasi itku päästä. Hyvä siinä on sitten selitelläkkään, että tisseihin tässä rupesi sattumaan, kun vaikeana istuin penkillä, eikä noita tissejä siinä oikein lämmittelemäänkään viitsinyt alkaa ;).
Minulla se kipu tuli toppauksista huolimatta, mutta no talvi ei onneksi niin pitkä ole, etteikö siitä hengissä selviäisi.
Hoh, tulipa tyhmä olo kun luin vastauksenne;
kyllähän tietenkin osaan pukeutua lämpimästi, mutta ei tullut kyllä mieleen suojata nännejä varsinaisesti! :D
Taidankin mennä etsimään sopivia suojavarusteita!
Kiitos tästä :)
Tuonpa takia käytän kankaisia liivinsuojia jo ennen synnytystä.
Sama kipuilu jatkuu imetyksen aikana! Ainakin minulla... :( Kankaiset liivinsuojukset on huiput!
Suojaa ne, vaikka kaulahuivilla tms!