Olisiko kiva laukku vai liikaa hintaa?
http://www.mulberry.com/eu/shop/womens-bags/totes/tessie-tote-black-soft-small-grain
Aika basic malli. Onkohan kätevä. Rupeaakohan tuohon kyllästymään. Mielipiteitä.
Kommentit (14)
käsittämätöntä rahanhukkaa. 690€ ???????????
t. mies
Nätti, klassinen. Tuskin kyllästyy, kun tuo on niin yksinkertainen.
Sellainen just johon ei kyllästy. Omaan silmään kyllä vähän tylsä. Vähän liiankin varma valinta?
Tylsä. Ei toi laukku ole millään tavalla edes erityisen nätti
Mun mielestä toi ei ole erityisen kiva. Klassinen kyllä, ja ihan ok, mutta en m nyt näe siinä mitään sllaista, jonka taia haluaisin maksaa siitä seitsemän sataa. Kas kn hyvälaatuisen mustan nahkatoten saa kahdellakin satasella.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 20:47"]
Mun mielestä toi ei ole erityisen kiva. Klassinen kyllä, ja ihan ok, mutta en m nyt näe siinä mitään sllaista, jonka taia haluaisin maksaa siitä seitsemän sataa. Kas kn hyvälaatuisen mustan nahkatoten saa kahdellakin satasella.
[/quote]
mistä?
Kaunis, eikä hintakaan kovin paha. Klassinen ja käytännöllinen malli, voisin kuvitella itse käyttävän vuosikymmeniä. :)
hieno! Ostaisin jos minulla olisi varaa. :)
Lähinnä itseäni viehättää merkittömyys. Ei huuda selkeästi mitään merkkiä. Tietty voisi olla vetoketju kiinnitys. Kätevää että saa olkapäälle.
ap
Ei taida mullakaan olla varaa tuohon. :( Kunhan haaveilen. Näin kerran yhdellä äidillä tuon laukun mutta ruskeana ja oli tosi kivan ja arvokkaan näköinen.
ap
Itse en hen.koht pidä. Johtuen siitä, että haluan laukkuni olevan vetoketjulla varustettu, omaa paljon erilaisia taskuja ja se pitää saada pään yli. Materiaalilla ei niin merkitystä, yleensä tosin vain kangaslaukut vastaavat toiveitani.
Sanoisis myös, että etsi itseäsi miellttävä vetokejullinen laukku. Säästä vaikka sen aikaa rahaa laukkuun, kun etsit parempaa.
Ilman vetoketjua oleva laukku köy kauppakassista, ei oikein muuksi. Ulkomaille yms. en edes suosittele laukun kanssa lähdettävän taskuvarkaiden vuoksi. Muutenkin ehdottomasti helpompi.
Säästä nyt,niin sinulla on parempi mahdollisuus ostaa se oikea ihana laukkukun sen löydät.
up