Kaverini väittää että en saa töitä koska en vastaa tuntemattomiin numeroihin
En voi uskoa mitä kuraa tuo kaveri oikein sanoi kun väitti etten saa töitä sen takia koska en vastaa tuntemattomiin numeroihin. Ei työttömyys ja tuntemattomat puhelinnumerot liity mitenkään toisiinsa!
Kommentit (82)
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 17:14"][quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 17:12"]
Olen aina pitänyt työttömien puolta, mut nyt loppui ymmärrys ja työttömien tukeminen.
[/quote]
No aika paljonpa sinä itseesi otit av-palstan yksittäisestä heikkolahjaisesta (luultavasti trollista..) :-D
[/quote]
En usko että on trolli, minäkin tunnen erään ihmisen, joka kovasti hakee töitä mutta ei uskalla vastata outoihin numeroihin :D sitten vielä kehtaa valittaa, kun ei saa töitä.
Olet varmasti tallentanut kaikki suomalaiset työnantajat numeroineen puhelimeesi?
Minäkään en vastaa tuntemattomiin numeroihin normaalisti, mutta jos olen hakemassa töitä niin vastaan kaikkiin puheluihin! Kyllä oot idiootti jos jätät vastaamatta. Ei ne työnantajat oikein muuten ota yhteyttä.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 16:52"]
Olet varmasti tallentanut kaikki suomalaiset työnantajat numeroineen puhelimeesi?
[/quote]
En mä silti niitä tunne ja kumminkin siellä on joku lehtimyyjä...
ap
Aika kehno provo. Ei noin tyhmiä ihmisiä ole. Tai no, et saa töitä, koska vasemman jalan lenkkarisikin on sinua fiksumpi. :)
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 17:02"]
Aika kehno provo. Ei noin tyhmiä ihmisiä ole. Tai no, et saa töitä, koska vasemman jalan lenkkarisikin on sinua fiksumpi. :)
[/quote]
En tiedä onko aloittaja provo, mutta tunnen oikeasti yhden pitkäaikaistyöttömän joka ei suostu vastaamaan tuntemattomiin numeroihin. Ei vaikka olisi juuri laittanut liudan työhakemuksia.
Olen aina pitänyt työttömien puolta, mut nyt loppui ymmärrys ja työttömien tukeminen.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 17:12"]
[/quote]
No aika paljonpa sinä itseesi otit av-palstan yksittäisestä heikkolahjaisesta (luultavasti trollista..) :-D
Kaverisi on oikeassa. Mutta teet kyllä työnantajille palveluksen, kun et vastaa tuntemattomiin numeroihin. Jatka siis samaan tapaan.
Kuulin vähän aikaa sitten, että mun veli on tehnyt samalla tavalla. Eli jättänyt vastaamatta tuntemattomiin numeroihin, vaikka intensiivisesti haki töitä. Ei kuulemma yksinkertaisesti ollut tullut ajatelleeksi, että siellä voisi olla vaikka joku tarjoamassa töitä :D
Kai sitten nämä tapaukset urputtaa kun ei kutsuta edes haastatteluun? :)
Eikö oo koskaan tullu mieleenkään että siellä vois olla työnantaja joka pyytäis sua haastatteluun? Vai miten ajattelit työnantajien ottavan suhun yhteyttä?
Tarkoitatko tuntemattomalla numerolla sitä, että et näe soittajan numeroa lainkaan? Siinä tapauksessa ymmärrän kyllä, mutta jos numero on näkyvillä ja et vastaa niin kyllä ystäväsi on ihan oikeassa.
Mä en oo koskaan tajunnut ihmisiä jotka ei vastaa tuntemattomiin numeroihin. Kuinka usein teille sellaiset soittelee? Mulle ainakin 90% soitoista (jotka tulee siis tuntemattomasta numerosta) on joko lääkäri, lapsen kouluasioita, lapsen kaverin äiti joka haluaa saada pilttiinsä yhteyden, työasia tai joku muu oikea asia. Silloin harvoin kun on puhelinmyyjä niin osaan sanoa heti alkuun että ei kiitos ja lopettaa puhelun.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 17:21"]
Mä en oo koskaan tajunnut ihmisiä jotka ei vastaa tuntemattomiin numeroihin. Kuinka usein teille sellaiset soittelee? Mulle ainakin 90% soitoista (jotka tulee siis tuntemattomasta numerosta) on joko lääkäri, lapsen kouluasioita, lapsen kaverin äiti joka haluaa saada pilttiinsä yhteyden, työasia tai joku muu oikea asia. Silloin harvoin kun on puhelinmyyjä niin osaan sanoa heti alkuun että ei kiitos ja lopettaa puhelun.
[/quote]
Niimpä. Eikä se edes ole mitenkään vaarallista, ainakin kun vertaa siihen että päästää tuntemattomia ihmisiä kotiinsa :)
Jos puhelu tulee minulle tuntemattomasta numerosta niin ei soittajalla voi olla minulle mitään tärkeää asiaa.
t: Mika
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 23:26"]
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 23:12"]
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 16:50"]
En voi uskoa mitä kuraa tuo kaveri oikein sanoi kun väitti etten saa töitä sen takia koska en vastaa tuntemattomiin numeroihin. Ei työttömyys ja tuntemattomat puhelinnumerot liity mitenkään toisiinsa!
[/quote]
No jos sulla ei ole puhelimessa tallennettuna jokaista potentiaalista työantajaa,aika varmasti ne työhaastattelukutsut tulee tuntemattomista numeroista.Jos et halua töitä,ihan hyvä idea olla vastaamatta puhelimeen kun joku yrittää niitä tarjota.
[/quote]
Tuli mieleen että työkkärihän vaatii että täytyy olla työvoimien tavoitettavissa, siksi esim ei saa lähteä ulkomaille pitkäksi aikaa. Miten ihminen voi olla tavoitettavissa jos se ei vastaa puhelimeen? Olisi melkeen kasassa perusteet työttömyyskorvauksen perumiselle.
[/quote]
Voidaanko ihminen edes velvoittaa omistamaan puhelinta? Kyllä posti tuo työhönosoitukset.