Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nyt jotain päänsärkyä aiheuttavaa flunssaa liikkeellä?

Vierailija
02.11.2021 |

Mulla särkee nyt neljättä päivää päätä. On sellaista kokoaikaista jomotusta, vihlontaa sekä iltaisin yleensä kunnon kipua, johon buranasta (800) vähän apua. Lapset on flunssassa toista viikkoa, mulla oli vaan lievää kurkun karheutta ennen hedaria. Koronatestit on negaa. Eli siis voiko tää päänsärky johtua jostain flunssasta?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista. Minulla oli korona muutama viikko sitten. Olen parantunut siitä mutta aloin nyt miettiä onko tämä jälkioiretta. Päänsärkyä kokooäivä, väsymys ja vetämätön olo. Aamulla etoi ja vatsaan sattui. Tämä voi siis olla myös uusi flunssa.

Silmät myös vuotavat ja vuoroin kuivaavat.

Vierailija
22/24 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla oli aika pian toisen koronapiikin jälkeen noin viikon kestävä migreeninomainen pääkipu. En tiedä kumman firman tuotetta sai, mutta joko Pfizer tai Moderna. Koronatestistä ilmoitettiin negaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös on joku ihme tauti päällä tällä hetkellä. Jouduin jäämään sairaslomalle. Koronatestin tulos negatiivinen.

Eilen alkoi otsassa jäytävä päänsärky. Sitten alkoi oksettaa ja tuli mahatauti. Mahataudin jälkeen tuli kurkku karheaksi, lämpöä ja alkoi nenä vuotaa. En kuitenkaan tunne oloani kovinkaan flunssaiseksi, vaikka olo on jotenkin väsynyt ja voimaton. Myös niveliä kolottaa.

Ja kaikki nämä erilaiset oireet on koettu reilun vuorokauden aikana! En tajua.

Vierailija
24/24 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös täällä päänsärkyä ja töissä muutkin valitelleet. Kesto jo vajaa viikko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi