Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nyt jotain päänsärkyä aiheuttavaa flunssaa liikkeellä?

Vierailija
02.11.2021 |

Mulla särkee nyt neljättä päivää päätä. On sellaista kokoaikaista jomotusta, vihlontaa sekä iltaisin yleensä kunnon kipua, johon buranasta (800) vähän apua. Lapset on flunssassa toista viikkoa, mulla oli vaan lievää kurkun karheutta ennen hedaria. Koronatestit on negaa. Eli siis voiko tää päänsärky johtua jostain flunssasta?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pari kertaa vuodessa ”päänsärkyflunssa”, jolloin päätä särkee putkeen noin viikon, eikä normaalisti toimivat särkylääkkeet oikein auta. On tosi ärsyttävää, sellaista ohimoilla särkevää. Välillä särkee myös poskionteloita, vaikka ei ole ollut muita flunssaoireita eikä räkäisyyttä.

Vierailija
2/24 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli pari viikkoa sitten. 7v valitti päänsärkyä ja kuume nousi yli 38 asteen. Itselle tuli vain nuha ja yskä.

Koronatesti nega.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut tuollaista pari viikkoa. Stressaa tää päivittäinen särkylääkkeiden syönti, kun ei saa nukuttua ilman.

Vierailija
4/24 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! On tosi rasittavaa, mitä sitten onkin. Mulla kesti viikon ja alkoi hajottamaan, kun ei tiennyt mitä on ja kauan kestää. Ja jotenkin just pelottavaa kun lääkkeet ei toimi niinku normaalisti.

Vierailija
5/24 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosiaan kolme-neljä päivää särkenyt päätä. Ei kovin pahasti kun pelkkä disperiini on auttanut. Samaan aikaan on keukoissa tuntunut siltä kun yskä on alkamassa. Kumma tauti kun ikäänkuin kytee muttei kunnolla ala. Huomenna haen muutakin niin otan yhden rommipullon niin saa kuumia toteja. Tarpeeksi lääkittynä ei tautikaan tunnu niin pahalta.

Vierailija
6/24 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostellaan jos tuota on enemmänkin liikkeellä.

Vierailija
7/24 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kanssa ollut ihmeellistä pääkipua. Ohimoita juilii eikä perusburana oikein toimi. Myös poskionteloiden seutu on jotenkin arka. Flunssaa ei ole muuten ollut. Ajattelin, että johtuu purennasta, mutta yleensä siitä ei kyllä tule tämän tyyppistä päänsärkyä.

Vierailija
8/24 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kans eilen jäätävä päänsärky. Piti ottaa 2 kertaa panadolia . Muita oireita ei toistaiseksi oo tullut ja tänään ollut normaali olo

Vierailija
9/24 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite kans huomannut töissä että pää hieman kipeä ollut parina päivänä, tosin laittanut unenpuutteen syyksi. Kotona kaikki oireet lakkaa.

Vierailija
10/24 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin mulla on tuollaista kuin ap kertoo.

Pari päivää sitten päätä särki, nenä vuosi ja meni pakkaus nenäliinoja.  Kurkkukin tuntui vähän karhealta.

Ei ollut kuumetta.

Alkoi lauantai-iltana myöhään, ja tänä aamuna oli parempi olo, ei nenä vuoda eikä päähän koske, ei kurkkukkaan.  Kai se oli joku vilustuminen ja nuhan poikanen, nopeasti kuiten meni ohi.

Vierailija
11/24 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronaviruksen oireita voivat olla 

päänsärky

haju- tai makuaistin häiriöt

nuha, nenän tukkoisuus

yskä

hengenahdistus

voimattomuus, väsymys

lihaskivut

kurkkukipu, kurkun karheus 

kuume

pahoinvointi, oksentelu

ripuli

Pelkästään oireiden perusteella et voi päätellä, onko hengitystietulehduksen aiheuttaja koronavirus vai joku muu virus tai bakteeri. 

https://thl.fi/fi/web/infektiotaudit-ja-rokotukset/ajankohtaista/ajanko…

Vierailija
12/24 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muitatko syödä ravitsevasti? Ulkoiletko tarpeeksi? Tupakoitko juotko?Nukutko riittävästi? Oletko käynyt tarkistuttamassa silmäsi optikolla ?Onko nettiyhteys päällä 24 tuntia / 7päivää/kukautta jne. Tujotat sitä kaiken aikaa?

Vierailija
13/24 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 10 päivää pantamaista päänsärkyä. Aluksi myös ylävatsakipua ja huonovointisuutta sekä väsymystä.

Vierailija
14/24 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittikö Ap miehesi lähestyä sinua noina päänsärkypäivinä seksuaalisessa mielessä? Joillakin naisilla se aiheuttaa päänsärkyä välittömästi.

Vierailija
15/24 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainakin mulla on tuollaista kuin ap kertoo.

Pari päivää sitten päätä särki, nenä vuosi ja meni pakkaus nenäliinoja.  Kurkkukin tuntui vähän karhealta.

Ei ollut kuumetta.

Alkoi lauantai-iltana myöhään, ja tänä aamuna oli parempi olo, ei nenä vuoda eikä päähän koske, ei kurkkukkaan.  Kai se oli joku vilustuminen ja nuhan poikanen, nopeasti kuiten meni ohi.

Voi olla klamydia, jos olet puolisosi kanssa harrastanut suuseksiä ja hän käynyt vieraissa.

Vierailija
16/24 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kaikki päänsärkyflunssaiset käyneet koronatestissä?

Vierailija
17/24 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko kaikki päänsärkyflunssaiset käyneet koronatestissä?[/quote

En ole, mutta olen ollut vain kotona.

Vierailija
18/24 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muitatko syödä ravitsevasti? Ulkoiletko tarpeeksi? Tupakoitko juotko?Nukutko riittävästi? Oletko käynyt tarkistuttamassa silmäsi optikolla ?Onko nettiyhteys päällä 24 tuntia / 7päivää/kukautta jne. Tujotat sitä kaiken aikaa?

Hölöhölöhölö. Ei aina tarvitse kyseenalaistaa toista. Monesti myötätunto on se paras vaihtoehto. Toisen tunteille ja asioille täytyy osata antaa tilaa.

Vierailija
19/24 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, kun itsellänikin oli tuollainen olo noin vuosi sitten! Pidin sitä ihmeellisenä, koska minulla ei ole lähes koskaan päänsärkyä ja sitten yhtäkkiä vihlominen alkoi usein puolen päivän jälkeen ja päänsärkyä oli koko viikon. Oliko täällä muilla ongelmia silmien kanssa? Omani tuppasivat vuotamaan, mitä pidin outona. 

Oli miten tahansa, se outo päänsärky meni pois, eikä ole palannut sen viikon jälkeen.

Vierailija
20/24 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista. Minulla oli korona muutama viikko sitten. Olen parantunut siitä mutta aloin nyt miettiä onko tämä jälkioiretta. Päänsärkyä kokooäivä, väsymys ja vetämätön olo. Aamulla etoi ja vatsaan sattui. Tämä voi siis olla myös uusi flunssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi