Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rfsu raskaustesti

Vierailija
12.01.2015 |

Tein tänään kaksi sellaista. Molemmat näytti plussaa. Äkkiä tuli viiva, aika vaalea kylläkin, mutta selkeästi kaksi viivaa molemmissa testeissä. Toisessa punertavaan vivahtava, joka vain voimistui ajan kanssa. 

Nyt luin netistä, että usein juuri tämä rfsutesti antaa plussaa vaikkei raskaana olisikaan. No mulla on kyllä kuukautiset jo sen verran myöhässä, että pitäisi kyllä oikeasti olla jo se plussa. Uskaltaako tässä kuitenkaan vielä neuvolaan varata aikaa, jos nyt sitten kuitenkaan en raskaana olisikaan?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä viiva on positiivinen tulos. Niissä on ollu niitä haamuja eli valoa vasten näkynyt viiva, joka ei ole ollut positiivinen kuitenkaan. Tein tuon testin jokin aika sitten ja oli plussa. Tein vielä toisenkin ja tarkistin, että onko siinä tuota puhuttua viivan paikkaa niin en ainakaan päivänvalossa nähny

Vierailija
2/5 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä testillä on tullut testattua jo viisi plussaa. Ja plussa on siis raskaus. Jos ei oikeasti olekaan raskaana niin kyllä on joku vakavampi sairaus. Täytyy olla raskaushormonia pissassa jotta voi plussan saada. En ole koskaan kuullut että joku testi antaisi vääriä hälyytyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulle on kyseinen testimerkki antanut plussan vain raskaana ollessani. Nyt viimeinen plussa kasvaa masussa ja meneillään rv 23.

Vierailija
4/5 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tehnyt monta sellaista testiä ja aina on ollut selkeästi negatiivinen ja aina ollut oikeassa.

Vierailija
5/5 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina testannut rfsu:lla, näyttänyt oikein muutaman negan ja kaksi plussaa :)