Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaa kyllä rankasti päähän jos ei saada tyttären vanhojentanssimekkoa myytyä

Mekko
02.11.2021 |

Puku on ollut yhden päivän käytössä ja hinta alushameineen oli 440€. Olen facebookissa laittanut mekon myyntiin useammassa paikassa ja hinta tietysti käytetyn mukaan, mutta toki silti pyynti yli 100€. Kolme kyselyä mekosta tuli, mutta kahdelle liian pieni mekko ja yksi taas haluaa nauhakiinnityksen kun tuossa tyttären mekossa on vetoketju.

Mekko vie paljon tilaa eikä sille ole käyttöä. Hintaa laskin vähän ja olen valmis laskemaan lisää jos ei vieläkään mene. Ihan ilmaiseksi en kyllä haluaisi kallista mekkoa antaa. Nyt on vielä heikko taloudellinen tilanne kun miehen kanssa molemmat oltu pitkillä sairauslomilla ja tehdään osa-aikaisesti töitä. Rahat olisi nyt kyllä tarpeen kun säästöt alkaa olla syöty eikä mies ole saanut pienen palkan lisäksi vielä korvauksia vakuutusyhtiöstä.

Stressaavaa. Pitää kaivella kaappeja ja etsiä muuta myytävää. Vaikka sitten euron parin juttuja, mutta rahaa sekin on ja jos on itselle tarpeeton tavara.

Kommentit (140)

Vierailija
101/140 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ennewwanhaan wanhojen tanssit olivat oikeasti niin että pukeuduttiin entisajan vaatteisiin,mummojen ja ukkien ja vanhapiikatätien.

Jenkkihömpötys valtaa aina kaiken.

Kuka markkinoisi oikeat Wanhojen tanssit?

Kuka pukisi päälleen mummonsa pantterilegginsit ja pinkin hupparin?

Nykymummot taitaa tosiaan pukeutua hieman erilailla kun silloin joskus muinoin 😂

Äidiltäni löytyisi 60- luvun minimekkoja ja ylipolven saappaita, nykyään hän 80 v. 🤣

Vierailija
102/140 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsin juuri xs-kokoista mekkoa. Ongelma on siinä että monet on olkaimettomia. Niitä ei oikein kukaan halua enää kun netissä kiertää videoita joissa jokainen sellaista käyttävä tyttö nykii kesken tanssin sitä rinnuksista ylöspäin.

olkaimien teettäminen ei liene paljoa maksa?

Maksoi liki 100 €, ompelijalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/140 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsin juuri xs-kokoista mekkoa. Ongelma on siinä että monet on olkaimettomia. Niitä ei oikein kukaan halua enää kun netissä kiertää videoita joissa jokainen sellaista käyttävä tyttö nykii kesken tanssin sitä rinnuksista ylöspäin.

Olkaimien tekeminen taas ei maksa enempää kuin materiaalin hinnan.

Vierailija
104/140 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun on kyllä pakko sanoa että ne tennarit tai lenkkarit sen 500 euron mekon kanssa näyttää todella typeriltä. Ei ne pojatkaan pidä lenkkareita frakin kanssa.

Ne eivät juurikaan näy sen pitkän ja leveän helman alta. Lisäksi säästyvät varpaat ja kantapäät rakoilta, eikä selkä kipeydy kokorkokenkien kanssa kekkaloimalla.

Niinhän ne tytöt luulee kun katsovat peilistä paikallaan seisten. Mutta videoita kun katsoo niin vähän väliä ne lenkkarit vilkkuu, jossain nostoissa näkyy melkein polvetkin... Korkeita korkoja ei nyt toki tarvi olla, on paljon muitakin vaihtoehtoja.

Vierailija
105/140 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä tarvii myös ompelukoneen...

Vierailija
106/140 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmillista. Itse lainasin kaverin vanhaa omatekoista mekkoa. Oli oikein hyvä ja maksoi 0 euroa!

Minulla ei olisi unissanikaan ollut varaa maksaa vanhojenpäivämekosta yli 400 euroa.

Vierailija
107/140 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä tarvii myös ompelukoneen...

Olkaimet ovat mekossa juuri se osa, johon ompelukonetta ei välttämättä tarvita.

Vierailija
108/140 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin ostaa 4 eurolla.

Vierailija
109/140 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tytär on menossa yliopistoon, mekolle voi löytyä käyttöä vielä vuosijuhlissakin.

Onko se tytär jotenkin holhottava kun

se ei myy pukuaan itse?

Vierailija
110/140 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tytär on menossa yliopistoon, mekolle voi löytyä käyttöä vielä vuosijuhlissakin.

Onko se tytär jotenkin holhottava kun

se ei myy pukuaan itse?

Miksi pitää aukoa heti päätä? Mitä sä saat siitä elämääsi?

Tytär ei ole facebookissa joten vähän vaikea hänen on sinne ilmoituksia laittaa. Lisäksi mitä väärää siinä on jos myy jotakin toisen puolesta? Olen mä isänikin puolesta myynyt tavaroita eikä hänkään holhouksen alainen ole. 

Vierailija
111/140 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhien ei pidä panostaa suuria summia kerran pidettävään pukuun.

Kyllä tuo pitäisi tajuta.

Me ei olla köyhiä. Nyt on vain väliaikaisesti heikko taloudellinen tilanne kun rahoja odotellaan. Jos olisimme köyhiä, niin emme todellakaan asuisi omakotitalossa ja meillä ei olisi autoja. Ei, autoista ei voi luopua kun pitää pystyä kulkemaan töissä.

Vierailija
112/140 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, onneksi omasta lapsesta tuli poika. Lällälllälllläääää!

Vierailija
113/140 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhojen tanssit ovat näköjään jenkkien prom nykyään. Mikäs siinä, mutta netistä saisi iltapukuja tosi paljon halvemmalla. Ostin juuri itse iltapukujuhlaankäytetyn Valentinon mekon 150 eurolla netistä. Siis Valentinon. Siinä vähän vertailupohjaa.

Vierailija
114/140 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ennewwanhaan wanhojen tanssit olivat oikeasti niin että pukeuduttiin entisajan vaatteisiin,mummojen ja ukkien ja vanhapiikatätien.

Näin vielä 80-luvun puolivälissä.

Vierailija
115/140 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh, onneksi omasta lapsesta tuli poika. Lällälllälllläääää!

Onneksi sain tytön koska en olisi edes halunnut poikaa. 

Vierailija
116/140 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei edes ollu tansseja. Onneksi puku on monikäyttöinen eikä mikään hörsöunelma.

Vierailija
117/140 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekko kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köyhien ei pidä panostaa suuria summia kerran pidettävään pukuun.

Kyllä tuo pitäisi tajuta.

Me ei olla köyhiä. Nyt on vain väliaikaisesti heikko taloudellinen tilanne kun rahoja odotellaan. Jos olisimme köyhiä, niin emme todellakaan asuisi omakotitalossa ja meillä ei olisi autoja. Ei, autoista ei voi luopua kun pitää pystyä kulkemaan töissä.

Ei omakotitalo ja autot tarkoita etteikö olisi köyhä. Mutta jos pitää vaatteitakin myydä että saa rahaa niin ei se kovin rikkaasta elämästä kerro.

Vierailija
118/140 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaan lukioaikaan mulle vuokrattiin puku. Liikkeessä tehtiin vielä korjaukset kun ei ollut ihan sellaisenaan sopiva. Hintaa en kyllä muista ja markatkin oli vielä käytössä... Eikö vuokraamoista muka enää saa vai eikö lellipennuille kelpaa?

Vierailija
119/140 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttärellä on parin vuoden päästä ja inhoaa prinsessaröyhelöitä ja mekkoja. Miksi ihmeessä vanhojen tanssitkin on apinoitu jenkkien teinitansseista?! Kermakakkutyyli ei kiinnosta kaikkia. Älytön on apn hinta mekosta ja epäilen provoa. Jos ei ole, niin kärsi nahoissasi. En maksaisi euroakaan noista.

Vierailija
120/140 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin vielä 80-luvun puolivälissä.

Juuri näin, onneksi! Olin lukion kakkosella 1986 ja kaikki hössötys ei vielä ollut tullut lukioon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi