Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opiskelu AMK alkaa keskiviikkona laureassa!

Vierailija
12.01.2015 |

Jännittää, onko muita? :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jotkut tyytyvät vähään. Kun lääketiede roskatieteenä ei ole kyennyt selvittämään missä vaiheessa ollaan menossa metsään ja kunnolla, niin tässäkin pitäisi olla hyvin kriittinen. Esim. suunnilleen kaikki, jotka kärsivät dementiasta tai Alzheimerin taudista ovat aggressiivisia. Ja se siis jos mikä kielii ongelmista terveyden kannalta. Mietin vaan että palikkatieteiden opiskelijoilla voi olla jotakin samantyyppistä hämärää aivotoiminnoissaan. Ainakaan pikkuruiset aivot eivät suojaa Alzheimerin taudilta. T. DI-mies.

Vierailija
2/8 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 11:29"]

No, jotkut tyytyvät vähään. Kun lääketiede roskatieteenä ei ole kyennyt selvittämään missä vaiheessa ollaan menossa metsään ja kunnolla, niin tässäkin pitäisi olla hyvin kriittinen. Esim. suunnilleen kaikki, jotka kärsivät dementiasta tai Alzheimerin taudista ovat aggressiivisia. Ja se siis jos mikä kielii ongelmista terveyden kannalta. Mietin vaan että palikkatieteiden opiskelijoilla voi olla jotakin samantyyppistä hämärää aivotoiminnoissaan. Ainakaan pikkuruiset aivot eivät suojaa Alzheimerin taudilta. T. DI-mies.

[/quote]

mitä sä mies horiset? Onko sulla joku DI-agnoosi? Kuullostat aikamoisen oudolta ajattelussasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea opiskelupaikasta! Mun kaverikin aloittaa nyt sh-opinnot tiksissä, teistä taitaa tulla luokkakaverit! Eli ainakin yks superkiva tyttö on sun luokkakaverina. ;) Itekin oon opiskellut toista alaa laureassa, en voi kuin lämmöllä suositella!

Vierailija
4/8 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut! Älä välitä noista roskakommenteista, todennäköisimmin ovat joko akateemisia työttömiä tai sitten sellaisia, joilla mitään koulutusta ei edes ole ja tuolla tavalla puretaan sitä kateutta.

Ammattikorkeaan pääsy ei nykyään ole mitään läpihuutojuttu, koulutukseen kun voi hakea yli tuhat ihmistä ja on vain 50 opiskelupaikkaa. Eli sietääkin olla ylpeä opiskelupaikan saannista.

Vierailija
5/8 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloitin viime elokuussa Laureassa sh-opinnot, vaativat pitkää pinnaa kun opintosuunnitelma muuttunut moduulijakoiseksi ja opettajat olivat/ovat yhtä pihalla kuin me opiskelijatkin! Tänään jatkuu minulla koulu joululoman jälkeen! Onnea opintoihin ja varsinkin ensimmäisen lukukauden raportin tekoon (mikäli teillä se nyt on)...

Vierailija
6/8 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea opiskeluun!

Vierailija
7/8 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani puolestasi

Vierailija
8/8 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 11:13"]

Olen pahoillani puolestasi

[/quote]

Mistä syystä, itse olen ainakin todella iloinen tuleva sh :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme