MIKSI ajelet alapääkarvojasi?
Mikä on perimmäinen syy, miksi ajat ja millaiseksi? Häpykarvathan ovat sellaisella alueella, että kukaan ei niitä näe. Toiseksi olen ihmetellyt miksi luullaan, että karvattomampi = siistimpi kun se on just toisinpäin. Karvat suojaa alapäätä.
Eli itse en ajele yhtään, siisti luomu :)
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 10:45"][quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 10:21"]
Mieheni näkee sinne, samoin kuin minä itse. Tuuhea karvoitus tuntuu inhottavalta ja kutittaa, sekä häiritsee seksiä. Tykkään myös karvattomuudessa siitö, että käydessäni viikottain uimahallissa uimapukuni alta ei rönsyile karvoja koko kansan nähtäväksi.
[/quote]
Tosi kumma juttu kun uiminen aiheuttaa nykyään sen, että pitää olla karvaton. Ei löydy uimapukujakaan oikean kokoisia ja suihkussa joku saattaa nähdä että ihan karvaa kasvaa naisella. Voi hui ällöö!!!1
[/quote]
Joillakin ne karvat rehottaa reisiin asti, ennemmin ajelen kuin hankin lahkeelliset uimapökät. Muutenkin pitkiä karvoja on vaikea pitää kurissa. Helpompi, kun ajaa kun samahan se on.
Ei ole kyse siitä, että uimapuku olisi väärän kokoinen.
Voi hui ku älllöö, karvaton pillu naisella!!!1
En o koskaan tykännyt niistä, alapääkarvoista. Ja sen takia leikkaan silloin tällöin. Eihän sitä karvattomuutta kauaa kestä. Mies kyllä tykkää vaihtelusta. Mutta jos aina olisi karvaton, niin ei ehkä hyvä. Kyllähän se suojaa. JA sitten nykyään se karva-alue on leviää vaan. Koko alapää yksi karvakasa. Hyi.
En ajele kokonaan, mutta jostain syystä pidempi karvoitus alkaa kutittaa, joten noin sentin sängellä mennään.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 10:21"]
Mieheni näkee sinne, samoin kuin minä itse. Tuuhea karvoitus tuntuu inhottavalta ja kutittaa, sekä häiritsee seksiä. Tykkään myös karvattomuudessa siitö, että käydessäni viikottain uimahallissa uimapukuni alta ei rönsyile karvoja koko kansan nähtäväksi.
[/quote]
Tosi kumma juttu kun uiminen aiheuttaa nykyään sen, että pitää olla karvaton. Ei löydy uimapukujakaan oikean kokoisia ja suihkussa joku saattaa nähdä että ihan karvaa kasvaa naisella. Voi hui ällöö!!!1