MIKSI ajelet alapääkarvojasi?
Mikä on perimmäinen syy, miksi ajat ja millaiseksi? Häpykarvathan ovat sellaisella alueella, että kukaan ei niitä näe. Toiseksi olen ihmetellyt miksi luullaan, että karvattomampi = siistimpi kun se on just toisinpäin. Karvat suojaa alapäätä.
Eli itse en ajele yhtään, siisti luomu :)
Kommentit (24)
Samasta syystä kun värjään hiuksiakin tai meikkaan. Esteettisyyden takia.
-N20
MIKSI tästä aiheesta puhutaan joka päivä?
Munakarvat ajellaan poikakaverin kanssa toisiltamme. Kumpikaan ei halua karvoja kurkkuun.
MIKSI (ap) kyselet toisten pillukarvoista?
MIKSI sinua vaivaa toisten karvoitus?
MIKSI tästä samasta asiasta pitää tapella joka viikko?
Miksi herran tähden en saisi ajella karvojani, vaikka kaikki jos niin haluan???
Joo, jännä että tää karvoitusasia aina kaivelee joidenkin mieltä, vaikka eihän ne karvat tosiaan ole yleisesti kaikelle kansalle edes nähtävillä..
Itse tykkään pitää alapääkarvoituksen siistinä. Olen ilmeisesti kaukaista sukua turkkilaisille tai jollekin vastaavalle kansalle (siis tietääkseni olen kyllä ihan supisuomalainen.. :D) koska ihokarvoitukseni on tummaa ja runsasta. Esim. käsikarvat ovat samaa sarjaa kuin jollain turkkilaisilla/italialaisilla/millä lie. Tokihan kaikki ihmiset ovat erilaisia. Että suurimman osan ajasta toivoisin olevani normaali, vaalea ja ohutkarvoituksellinen suomalainen, kuten esim. mieheni. Minulla on n. 10 kertaa pahemmat karvat kuin hänellä, ja jos minulla tummuus on 1-10 asteikolla 10, hänellä on 2.. Ja samaten minulla kasvaa jonkinlaiset viikset, paitsi että ajelen nekin. Ikää vajaa 30v.
Häpykarvoitukseni siis kasvaa myös aika laajalti parin sentin verran sisäreisille, ja kasvaa vieläpä raivostuttavan pitkäksi jos ei trimmaile. pisimmät karvat lähennelleet kymmentä senttiä, kun joskus olen ollut pidemmän aikaa trimmaamatta. Lisäksi karvoitus on karkeahkoa ja yksittäiset karvat paksuja ja jäykkiä, menevät esim- pikkuhousujen läpi ja välillä nipistelee riivatusti kun ne liikkuessa taas irtoilevat. Todella ikävä sivuvaikutus siis. Tästä syystä trimmailen kaikkia ei-toivottuja karvojani, joko kokonaan pois (viikset, kyynärvarren karvoitus) tai leikkaan osan pois ja lyhennän jäljellejääneet (alapää).
On käynyt mielessä käydä lääkärissä joskus tutkituttamassa, onko hormonitoiminnassani kenties jotain vialla tmv, mutta kun tämä on ollut tällaista murrosiästä asti, niin en sitten tiedä voisiko siitä olla apua vaikka jotain todettaisiinkin. Kenties määrättäisiin loppuelämäksi(?) joku lääke syötäväksi. Tai toistaiseksi, ja kuuin jälkeen oireet taas palaisivat :(
Valoisana puolena on tietysti, että hiukset ovat luonnostaan aika paksut ja tuuheat ja hyvänväriset, samoin kuin ripset, joita toisinaan luullaan kylläkin tekoripsiksi (asia jonka hyvyydestä en ole ihan varma kyllä..)
Kukaan ei näe? Mun mies ainakin tuijottelee sinne päivittäin :) en ajele, käyn säännöllisesti sokeroinnissa koska tykkään siitä miltä alapää tuntuu sileänä. Mies myös pitää posliinista, mukavampi nuolla.
Nykyaikana ollaan housut jalassa, joten karvat ei suojaa enää yhtään miltään. Lisäksi lika tulee ihmisestä itsestään, eikä ulkopuolelta.
Ajelen karvani, koska näyttää paremmalle (kyllä sinne joku näkee, nimittäin mieheni ja mä), tuntuu paremmalle, tuntuu puhtaammalle ja mukavemmalle, helpompi puhdistaa, ei tarvitse pelätä että pusikko rehottaa pikkareista tai uikkareista... En ole koskaan ollut karvatuhero, enkä varmaan tule olemaan :D pikkusen karvaa oon tohon kummulle jättänyt kutenkin, kun näyttää muuten vähän pakastekalkkunalle. :--) mitään tulehduksia, hiivoja tmv intiimiongelmia ei ole ollut koskaan ajelusta huolimatta.
Mieheni näkee sinne, samoin kuin minä itse. Tuuhea karvoitus tuntuu inhottavalta ja kutittaa, sekä häiritsee seksiä. Tykkään myös karvattomuudessa siitö, että käydessäni viikottain uimahallissa uimapukuni alta ei rönsyile karvoja koko kansan nähtäväksi.
Lisäksi ennen kun juostiin alasti savannilla, esim kuukautisveri ja eritteet valui karvojen avulla pois. Nyt ne jää joka tapauksessa housuun muhimaan, vieläpä karvan kanssa. Varmasti karvattomasta helpompi pestä pois ne kuin karvallisesta.
Ja ennen saattoi heinikosta tulla pölyä ja öttiäisiä, miltä karvat suojasi. Nykyään on ne housut.
En tiedä pillun hajusta, mutta kainalot ainakin haisee paljon hirveämmälle karvojen kanssa :D
Toki ymmärrän, että ihotyyppejä on erilaisia, ja joidenkin iho ärtyyy sheivaamisesta ja tulehtuu tai kipeytyy, toisin kuin minulla. Silloin tietysti kannattaa pitää karvat ja on hygienisempää niin.
Mulla kasvaa karvat napaan ja reisiin asti ellen sheivaa. Itsetyydytyskin on nautinnollisempaa karvattomana. Mieskin tykkäisi poslarista, jos tykkäisi minusta :( T ällölättäpylly
Olen ajanut kaikki pois siitä asti, kun karvat ovat alkaneet kasvaa. Karvat ovat ällöttäviä ja tuntuu ilkeältä.
Kun en tykkää karvoista ollenkaan. Tarvitseeko muuta syytä ollakkaan? En ole koskaan tykännyt. Aloitin sheivailun heti kun karvat alkoi kasvaa ja aion tehdä näin myös jatkossakin!
Koska ainoat karvat, joista pidän, ovat hiukset, kulmakarvat ja ripset. Kaikki muut karvat ovat täysin turhia ja rumia.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 10:22"]Lisäksi ennen kun juostiin alasti savannilla, esim kuukautisveri ja eritteet valui karvojen avulla pois. Nyt ne jää joka tapauksessa housuun muhimaan, vieläpä karvan kanssa. Varmasti karvattomasta helpompi pestä pois ne kuin karvallisesta.
Ja ennen saattoi heinikosta tulla pölyä ja öttiäisiä, miltä karvat suojasi. Nykyään on ne housut.
En tiedä pillun hajusta, mutta kainalot ainakin haisee paljon hirveämmälle karvojen kanssa :D
Toki ymmärrän, että ihotyyppejä on erilaisia, ja joidenkin iho ärtyyy sheivaamisesta ja tulehtuu tai kipeytyy, toisin kuin minulla. Silloin tietysti kannattaa pitää karvat ja on hygienisempää niin.
[/quote]
Mistä nämä alapeukut kaikille karvattomien kommenteille tulee? Miksei vastaperustelua, jos kerta alapeukutetun kirjoittaja on väärässä?
Sheivailen alapäätäni vain sen verran, etteivät karvat tursua pikkuhousujen tai uimapuvun reunoista.
Jos kerran eräitten mielestä pimpin sheivaus on pahasta niin tasapuolisuuden vuoksi kai miehillä pitäisi olla kaikilla parta kuin Gandalfilla? Joo ei, yäk.
Olen kokeillut luonnollista tuheroa, siistimistä, poslaria... Mukavimmalle tuntuu kun karvat ovat mahdollisimman lyhyet. Miehelle sillä ei ole niin väliä, saan kyllä pitää täyttä puskaa jos haluan, mutta muutaman millin sänki kuulemma on pahin vaihtoehto kun raapii ikävästi.
.
Itse koen pidemmän karvoituksen epämukavaksi ja epähygieeniseksi erityisesti kuukautisten aikaan.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 10:53"]
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 10:45"][quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 10:21"] Mieheni näkee sinne, samoin kuin minä itse. Tuuhea karvoitus tuntuu inhottavalta ja kutittaa, sekä häiritsee seksiä. Tykkään myös karvattomuudessa siitö, että käydessäni viikottain uimahallissa uimapukuni alta ei rönsyile karvoja koko kansan nähtäväksi. [/quote] Tosi kumma juttu kun uiminen aiheuttaa nykyään sen, että pitää olla karvaton. Ei löydy uimapukujakaan oikean kokoisia ja suihkussa joku saattaa nähdä että ihan karvaa kasvaa naisella. Voi hui ällöö!!!1 [/quote] Joillakin ne karvat rehottaa reisiin asti, ennemmin ajelen kuin hankin lahkeelliset uimapökät. Muutenkin pitkiä karvoja on vaikea pitää kurissa. Helpompi, kun ajaa kun samahan se on. Ei ole kyse siitä, että uimapuku olisi väärän kokoinen. Voi hui ku älllöö, karvaton pillu naisella!!!1
[/quote]
Tuohon vaivaan voi laseroituttaa nivusalueen. Miksi häpykarvat pitää poistaa kummalta ja alhaalta? Tosi moni vetoaa hygieniaan, voisiko joku selittää miksi se suurin osa eli häpykummun karvoitus pitää poistaa? Roiskuuko teillä kusi ja veri ylöspäin?