Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten rinnat

Vierailija
12.01.2015 |

Minkä kokoisista rinnoista pidätte suheutettuna naisen vartaloon?

Itse pidän isoista mutta en liian isoista. Tarkoitan sitä että normivartaloisella naisella on rinnat isommat (painavimmat) kun naisen vartalo. Rakkaallani on D kuppi paino 75kg ja pituus 165. Minusta rakkaani on vataloltaan täydellinen.

Olen katsellut sivustoja esimerkiksi big boobs. Sieltä löytyy oikein liian isoja rintoja ja luomu sellaisia, muuten kauniita naisia joilla on oikein hinkit. Kysymys kuuluukin naisille sekä miehille. Tuoko isot rinnat parempaa itsetuntoa naisille vai kärsittekö liian isoista?, pitääkö miehet isoista hinkeistä vai normaaleista rinnoista? aloittaen a kupeista. Tämä kysynys siksi että täällä on kirjoitettu ja mittailtu kulleja moneen kertaan. Kun olen lukenut noita kullinmittaus juttuja niin minun käsityksenimukaan ne joilla on iso kalu, heillä tuntuisi olevan itsetunto ehkäpä liiankin hyvä, ja pienkaluiset suurentelevan pientä kaluaan jutuillaan. Toivoisin että vastaisitte tai kommentoisitte kirjoitustani X.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on e-f kuppikoko ja täytyy sanoa, että vaivaa niistä on enemmän kuin ennen raskauksia olleista d kupin tisseistä. Niska ja selkävaivoja on eikä kauniita ja tukeviä liivejä voi enää ostaa mistä vain. Pakko mennä liikkeeseen ja maksaa itsensä kipeäksi. Huomiota ja ihailua saan kyllä osakseni. Onhan se mukavaa, kun miehet tuijottavat häpeilemättä rintavarustustani housut kiristäen. Mutta ei se silti särkyjä ja vaivoja korvaa.

Vierailija
2/4 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 09:37"]

Minulla on e-f kuppikoko ja täytyy sanoa, että vaivaa niistä on enemmän kuin ennen raskauksia olleista d kupin tisseistä. Niska ja selkävaivoja on eikä kauniita ja tukeviä liivejä voi enää ostaa mistä vain. Pakko mennä liikkeeseen ja maksaa itsensä kipeäksi. Huomiota ja ihailua saan kyllä osakseni. Onhan se mukavaa, kun miehet tuijottavat häpeilemättä rintavarustustani housut kiristäen. Mutta ei se silti särkyjä ja vaivoja korvaa.

[/quote]

Olen kanssasi samaamieltä vaikka mies olenkin. Olen parilta naisystävältä joilla on isot rinnat kysynyt asiasta. Ja heidän puheensa ovat ollet sellaisia kun sinun kertomasi. He sanoivat että juuri nuo säryt ja liiveistä tai topeista saa maksaa itsensä kipeäksi. Se tuo myös rasitteita esimerkiksi urheiluharrastuksessa, tosin hekin sanoivat että heidän rintansa saa miehet tuijottamaan rintojaan mikä toisaalta tuntuu hyvältä. Mutta siihen se mukavuus tyssääkin, tosin itsekkin syyllistyn siihen tuijottamiseen. Voin vain kuvitella sinunkin särkyjäsi, ei varmaankaan ole helppoa olla asian kanssaM50+.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on E-kuppi ja löydän ihan hyvin rintsikoita eikä nämä ole liian painavat tai sellaista. Tottakai tykkään, jos rinnat saavat huomiota, mutta jos mies ei ole tissimiehiä niin ei ole sitten =) Ainoa harmi on se, että usein muuten sopivan paitapuseron napit kinnaa etumuksesta.

Vierailija
4/4 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 10:52"]

Minulla on E-kuppi ja löydän ihan hyvin rintsikoita eikä nämä ole liian painavat tai sellaista. Tottakai tykkään, jos rinnat saavat huomiota, mutta jos mies ei ole tissimiehiä niin ei ole sitten =) Ainoa harmi on se, että usein muuten sopivan paitapuseron napit kinnaa etumuksesta.

[/quote]

Totta noiden vaatteiden osalta. Mutta itsekkin kiihotun kun miehet katselee, saatikka sängyssä saan melkein aina munaa rintojeni väliin. Mutta tuolla mainittiin liikunnasta, miehet miettikää onko mukava juosta vaikka olisi millainen toppi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan