Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni näytti kuvaa veljensä vastasyntyneestä lapsesta - luulin pilakuvaksi

Vierailija
12.01.2015 |

Olen ihan hirveä. Ystäväni näytti tänään innoissaan kuvaa veljensä vastasyntyneestä lapsesta. Ja mitä minä tein? No aloin nauramaan. Kovaa. Luulin ihan oikeasti, että kuva oli joku hauska kuva netistä. Joko kuvaaja oli todella huono tai vauva oli vain ruma. :D Ystäväni ei mitenkään ollut kertonut tästä asiasta ennenkuin vain yhtäkkiä näytti minulle kuvaa. Hävettää. Yritin siinä sitten keksiä jotain tekosyytä hauskasti olevista hiuksista..

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumman näköinen, yleensä kysytään. Vastaan aina, että niin minustakin.

Vierailija
2/17 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvat on rumia. Mä synnyin keskosena ja näytän vauvakuvassa vähintään 300-vuotiaalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen vastasyntynyt vauva näyttää (parhaimmillaankin) Steve Buscemilta. Kaikki muu on itsepetosta.

Vierailija
4/17 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vauvani syntyi 890 grammaisena. Oli hyvin kaunis silloin, on hyvin kaunis nyt - 20 vuotta myöhemmin. Iho oli läpikuultavan tummanpunainen ja täynnä untuvaa, korvat olivat kuin paperinpalaset. Jalkaterä oli 2 cm mittainen, koko vauva oli pelkkää päätä ja mahaa. 

Kauneus on katsojan silmissä. Vain idiootti alkaa nauramaan tuollaisessa tilanteessa. 

Vierailija
5/17 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä painoin 200g vähemmän kuin sun vauva. Kai saan itelleni nauraa näin jälkikäteen?

Vierailija
6/17 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh, tietty joku huumorintajuton ketjuunkakkija. Ei se lapsesta vähemmän rakasta tee, että se on koomisen näköinen analyyttiseltä kannalta. Itselle tuli kalpea inuiitti, joka oli sharpein ja anopin risteytys. Rakas se siitä huolimatta oli ja omaan silmään maailman täydellisin, mitä nyt ööh.. anoppi-inuiitti-ruttukoiraristeytyksen piirteillä varustettu :D

Vierailija
7/17 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsi oli tummahiuksinen ja hiukset pystyssä, suloinen. 

Vierailija
8/17 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 02:07"]

Olen ihan hirveä. Ystäväni näytti tänään innoissaan kuvaa veljensä vastasyntyneestä lapsesta. Ja mitä minä tein? No aloin nauramaan. Kovaa. Luulin ihan oikeasti, että kuva oli joku hauska kuva netistä. Joko kuvaaja oli todella huono tai vauva oli vain ruma. :D Ystäväni ei mitenkään ollut kertonut tästä asiasta ennenkuin vain yhtäkkiä näytti minulle kuvaa. Hävettää. Yritin siinä sitten keksiä jotain tekosyytä hauskasti olevista hiuksista..

[/quote]

Ystäväsi olisi pitänyt jotenkin alustaa kuvan näyttämistilannetta,voisin kuvitella että minulle käy juuri noin :D

Vierailija
9/17 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasyntynyt voi olla erikoinen ilmestys kasvot turvoksissa, pää karstaisena ja synnytyskanavassa venyttyneenä.

Vierailija
10/17 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on huumorintajuton tosikko ja lapsenpalvoja, jos tosissaan suuttuu. Varsinkin lapsettomille pienen vauvan kuva voi olla oikeasti aika oudon näköinen eikä herätä mitään tunteita. Mutta ymmärrän, että vauvan lähipiirin edessä pitää aina olla olevinaan ymmärtää miten ihana pikkuinen on..!

Vierailija
11/17 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en olisi ollut pumpattu täyteen mömmöjä kun oma lapsi syntyi, olisin varmaan nauranut kippurassa kun hänet ensimmäisen kerran näytettiin minulle. Omat kokemukset "vastasyntyneistä" kun rajoittuivat siihen astisessa elämässäni saippuasarjojen puhtaina ja kuivina syntyviin, tiesin ettei vauvat sellaisia ole oikeasti syntyessään mutta ensimmäistä kertaa kun näki niin ei sitä heti ihmiseksi uskonut. Joku E.T.:n ja apinan risteytys <3

Vierailija
12/17 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 02:18"]

Jos en olisi ollut pumpattu täyteen mömmöjä kun oma lapsi syntyi, olisin varmaan nauranut kippurassa kun hänet ensimmäisen kerran näytettiin minulle. Omat kokemukset "vastasyntyneistä" kun rajoittuivat siihen astisessa elämässäni saippuasarjojen puhtaina ja kuivina syntyviin, tiesin ettei vauvat sellaisia ole oikeasti syntyessään mutta ensimmäistä kertaa kun näki niin ei sitä heti ihmiseksi uskonut. Joku E.T.:n ja apinan risteytys <3

[/quote]

Olisiko tuo se syy, miksi äitini kuulemma räjähti nauramaan kun minut näki, kun näytin kuulemma niin isältäni? Näyttääköhän isäni enemmän apinalta vai eeteeltä...

Vierailija
13/17 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kuulleet sanontaa että "ensin lapset ovat isänsä näköisiä, sitten niistä tulee ihmisen näköisiä".

Vierailija
14/17 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 02:18"]Jos en olisi ollut pumpattu täyteen mömmöjä kun oma lapsi syntyi, olisin varmaan nauranut kippurassa kun hänet ensimmäisen kerran näytettiin minulle. Omat kokemukset "vastasyntyneistä" kun rajoittuivat siihen astisessa elämässäni saippuasarjojen puhtaina ja kuivina syntyviin, tiesin ettei vauvat sellaisia ole oikeasti syntyessään mutta ensimmäistä kertaa kun näki niin ei sitä heti ihmiseksi uskonut. Joku E.T.:n ja apinan risteytys <3
[/quote]

Minun lapsi näytti ihan alienilta kun kätilö veti hänet ulos ja nosti ylös. Onneksi se pää muuttui normaalin muotoiseksi ajan kanssa :D

Vierailija
15/17 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 07:06"]Oletteko kuulleet sanontaa että "ensin lapset ovat isänsä näköisiä, sitten niistä tulee ihmisen näköisiä".
[/quote]

Sorry piti tulla yläpeukku, mobiililla painan koko ajan alapeukkuja vahingos

Vierailija
16/17 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin on helppo huvittaa.

Vierailija
17/17 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin näin fb-feedissäni tänään kuvan varsin, öh, mielenkiintoisen näköisestä vauvasta, kenellä oli varmasti paksuin, pisin ja mustin tukka mitä olen kellään parin kuukauden ikäisellä valkoihoisella vauvalla nähnyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi