Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rustan klubi on kyllä naurettavuuden huippu. Kassalla pitää luetella oma puhelinnumero saadakseen edut

Vierailija
01.11.2021 |

Heillä ei ole mitään jäsenkorttia tai puhelimessa mitään ohjelmaa ym. Kassalla myyjä kysyy kuulutko klubiin, ja jos kuuluu, niin myyjä pyytää sanomaan puhelinnumeron. Siinä kassalla sitten kaikkien kuullen pitää sanoa oma puhelinnumero. Eikö yhtään tyhmempää käytäntöä tuohon ole keksineet? Kuka haluaa luetella oman puhelinnumeronsa muiden ihmisten kuullessa?

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama Ikeassa. Ja jo mainitulla Cubuksella. Ei haittaa minua, en ikinä vastaa puheluihin jos en tunne numeroa, joten sepä siitä.

Vierailija
42/66 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos on rikollinen ja tarvii piiloutua, niin ei auta muu kuin jättää nää klubit ja muut etukortit hankkimatta, niissä on enemmänkin tietoa kuin luulette.

Näin on. Moni on jäänyt kiinni koska on ostanut hirttoköydet, amd merkkiset läppärit, kännykät, prepaid simmit ym ja halunnut niistä bonukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näytän sitä Tokmannin korttia Rustassa, siinä on mun numero. Ei tartte ääneen sanoa.

Vierailija
44/66 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aivan tavallinen suomalainen. Olen usein ihmetellyt tätä nykyajan touhua salata oma puhelinnumero, kun kuitenkin sometileillään samat ihmiset jakavat täysin estottomasti yksityiselämäänsä liittyvää tietoa.

Ymmärrän, että julkisuuden henkilöt salaavat numeronsa, mutta miksi sitä tekevät ihan tavalliset tallaajat? Enkä usko, että kenellekään tulee edes päivittäin mitään puhelinmyyntisoittoja, paitsi ehkä Porvoossa.

Vierailija
45/66 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rustasta et vaan saa mitään etuja sillä klubiin kuulumisella. Näin sanoi kassamyyjä edelliselle asiakkaalle jonossa, kun tämä tiedusteli, mitä hyötyä siitä on hänelle.

No saahan. Tuotteista on tarjouksia klubilaisille. Mitään ns. kertyviä bonuksia ei saa, mutta hyviä tarjouksia on.

Vierailija
46/66 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos ei ole ajokorttia, hlökortti, passi tai kelakorttikin käy. kaikissa sama viivakoodi. tämä siis motonetin asiakkaille tiedoksi

Passissa ei ole henkilötunnusviivakoodia.

Vierailija
47/66 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Åhlénsilla Ruotsissa kysytään klubilaisilta henkilötunnus :)

Vierailija
48/66 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rustassa hyviä karkkeja!

Vierailija
49/66 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedättekö hysteerikot, että ennen jaettiin joka kotiin sellainen kirja, jossa oli lähes kaikkien ihmisten puhelinnumerot ja osoitteet? Heh, koittakaas rauhoittua.

Meillä oli silloin jo salainen numero. Ei löytynyt luettelosta. Sitä paitsi, nykyään tietojensa levittely on huomattavasti vaarallisempaa kuin lankapuhelinaikoina.

Vierailija
50/66 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei kiinnosta sun puhelinnumero. Ja kyllä, oli pakko salata numero. Puhelinmyyjät todellakin soittelee.

Vierailija
51/66 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan tiedä mikä hullu pervo siinä vieressä tallentaa sun sanelemaasi puhelinnumeroa.. 

Joten kirjoita lapulle ja näytä kassalle. 

Vierailija
52/66 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aivan tavallinen suomalainen. Olen usein ihmetellyt tätä nykyajan touhua salata oma puhelinnumero, kun kuitenkin sometileillään samat ihmiset jakavat täysin estottomasti yksityiselämäänsä liittyvää tietoa.

Ymmärrän, että julkisuuden henkilöt salaavat numeronsa, mutta miksi sitä tekevät ihan tavalliset tallaajat? Enkä usko, että kenellekään tulee edes päivittäin mitään puhelinmyyntisoittoja, paitsi ehkä Porvoossa.

No minäkin aivan tavallinen tallaaja, mutta numeroni on nykyään salainen.

(Eikä ole kyllä sometilejäkään.)

Erään kerran joku oli tehnyt autoni rekisterinumerolla haun, sai puhelinnumeroni, ja häiriköi kauan.

Toisella kertaa pizzakuski alkoi soittelemaan kotiin, tuotuaan pari päivää aiemmin mulle pizzaa.

(Salainen numero ei tietty paljoa auta, kun kuski sen saa tilauksesta.)

Vierailija
53/66 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan surkea käytäntö. En halua jaella tietojani kaikkien kuullen.

Vierailija
54/66 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mieltä...aina pitää jonkun narista

Vierailija
55/66 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luoja näitä vainoharhaisia ihmisiä. Aivan kuin jotakin kiinnostaisi heidän puhelinnumerot

Vierailija
56/66 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama homma Tokmannilla. Sain kyllä kassalta kortin mukaan, johon voin halutessani kirjoittaa puh.numeron ja näyttää sitä.

Näytän rusta kaupassa Tokmannin kortin jossa on numero 😁 helppo!

Vierailija
57/66 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoita se numero paperilapulle ja näytä kassalle, tai otsaan ja nostat vaan vähän pipoa.

Joo hyvä idea! Tatuoin sen otsaan niin voi hikeä pyyhkiä otsalta huoletta. Pitää olla pirteän värinen, kun kuulemma suomalaisen kasvoja vasten ei sovi musta ;)

Vierailija
58/66 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama Plantagenissa

Vierailija
59/66 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ala kertomaan puhelinnumeroani kaiken kansan kuullen.

Vältän näitä kauppoja, kuten rusta ja Tokmanni, juuri tästä syystä.

Vierailija
60/66 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä näytän sitä Tokmannin korttia Rustassa, siinä on mun numero. Ei tartte ääneen sanoa.

Sama juttu täällä 👍