Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä todistan olevani työtön?

Vierailija
12.01.2015 |

Lippuja ostaessa tms? Koitin googlettaa mutta siellä vastaukseksi sain että jollain ajanvaraus lipulla, mutta sellaisia ei kai enää ole olemassa, itse en ainakaan ole mitään sellaista saanut...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjaudu omille sivuillesi, niin saat sitä kautta tulostettua todistuksen. En valitattavasti osaa neuvoa sen tarkemmin, että missä se siellä on, kun en koskaan jaksanut etsiä=) Mutta tiedän vain, että siellä se on, kun kerran sen perään kyselin.

Vierailija
2/7 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 00:18"]

Lippuja ostaessa tms? Koitin googlettaa mutta siellä vastaukseksi sain että jollain ajanvaraus lipulla, mutta sellaisia ei kai enää ole olemassa, itse en ainakaan ole mitään sellaista saanut...

[/quote]

Tulosta sieltä mol.fi sähköisestä asioinnista omat tiedot tms. sivu, jossa näkyy, että Te-toimiston asiakkuus työttömänä työnhakijana on voimassa. Se ja henkilökortti varmaan riittävät todisteeksi.

Täällä meillä lukee esim. kansalaisopiston oppaassa, että "työnhakukortti" toimii todisteena. Ei niitä pahvikortteja, joissa lukee nimesi ja seuraava käyntiaika TE-toimistossa, ole täytelty enää aikoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä työtön ees saa alennuksia?

Vierailija
4/7 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä sai ajanvarauskortin työkkäriin, ainakin nuorena työttömänä.

Vierailija
5/7 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 00:27"]

Helsingissä sai ajanvarauskortin työkkäriin, ainakin nuorena työttömänä.

[/quote]

Mä en kyllä Helsingistä saanut edes uutta aikaa vaan parin kk aikaa etsiä itsenäisesti töitä ja sitten katsotaan tilannetta uudelleen.

Vierailija
6/7 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 00:26"]

Mistä työtön ees saa alennuksia?

[/quote]

Ainakin täällä Jyväskylässä kansalaisopiston yhdestä kurssista eli 1 kurssi vuodessa ilmaiseksi tms. Teatterilipuissa taitaa olla myös halvempia lippuja työttömille. Etsi itse hintatiedoista.

Vierailija
7/7 |
12.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todistetaan viimeisin maksupäätös kassalta, nykyisin sitä pyytää myös työväenopistot. Korteista luovuttu väärinkäytösten vuoksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan