Tunsiko teillä kaikki ne Hesarin kuvat?
Kommentit (51)
Granlund ja haloo olivat outoja
Minä tunsin kaikki, miehen tunsi vain viisi. Hän ei tuntenut edes Cheekiä ⇓ Ollaan 50+
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 22:28"]
Tunsin kaikki paitsi Lasse Virenin, t. Tyttö 20 v ps. Ihmetyttää miten ei nuoret tunteneet niin hyvin Juicea tai Mauno Koivistoa?! Sen ymmärrän ettei vanhemmat ihmiset pysy nuorison mukana musiikin ym saralla mutta mun mielestä nuorten pitäisi kuitenkin nä tietää:/ (hävettää etten tuota Vireniä tunnistanut)
[/quote]
Tunsin kaikki muut paitsi Haloo Helsingin Ellin. T. 24v nainen
En tuntenut Granlundia (tajusin kyllä, että on kiekkoilija, mutta en millään tajunnut, kuka). Muut tunnistin kyllä.
42v.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 22:39"][quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 22:28"]
Tunsin kaikki paitsi Lasse Virenin, t. Tyttö 20 v ps. Ihmetyttää miten ei nuoret tunteneet niin hyvin Juicea tai Mauno Koivistoa?! Sen ymmärrän ettei vanhemmat ihmiset pysy nuorison mukana musiikin ym saralla mutta mun mielestä nuorten pitäisi kuitenkin nä tietää:/ (hävettää etten tuota Vireniä tunnistanut)
[/quote]
Tunsin kaikki muut paitsi Haloo Helsingin Ellin. T. 24v nainen
[/quote]
Jes hyvä! En tarkoittanutkaan että ketään nuori ei tuntisi näitä vanhempia tai toisinpäin, ihmetytti vaan erityisesti se pieni prosenttimäärä juicen kohdalla nuorilla:)
Itse en olis tunnistanut Viréniä, enkä välttämättä Juiceakaan. 20 v
[quote author="Av Mamma" time="11.01.2015 klo 22:09"]
Lapseni tiesivät nimeltä kaikki, minä en Elliä, ainaostaan etunimeltä :)
[/quote]
Ellihän ei ole kertonut sukunimeään julkisuuteen.
Kaikki muut tunnettiin, mutta se jääkiekkoilija oli ihan outo.
Haloosta en ole kuullutkaan, Viren oli vanhentunut hieman niistä 1970-luvun kuvista jotka muistan paremmin joten ei tunnistanut. Granlundin ja Shiikin nimeä en muistanut vaikka tutulta näyttikin, chafakkia ei jostain syystä tunnistanut. Muut osui kohdalleen.
Kasvomuistini on kyllä surkea.
Muut tunsin mutta Ellistä tiesin vain että on Haloo Helsingin laulaja.
53v
En tuntenut Forsbergiä, Chafakia, Haloota enkä Vireniä. En itse asiassa tiedä, kuka tää Forsbergi on, tai miksi se pitäisi tunnistaa. Muiden kysyttyjen saavutukset tiesin, mutta naamat eivät ole jääneet mieleen. Ikää on 25 vuotta.
Kääk mä tunsin kaikki. Enkä mä edes lue Seiskaa, pelkkää av:tä ja nettilehdet. Urheilua tullut kyllä aina seurattu.N36
En tunnistanut Katri Helenaa :D Muistin kyllä että laulaja, mutta muuten oli nimi ihan pimennossa. Granlund oli jotenkin tosi oudon näköinen, tunnistin silti, mutta Viren jäi myös tunnistamatta.
7-vuotias poikani sanoi Manun kuvaa näyttäessäni: "Aika vanhan näköinen, mutta näyttää Mauno Koivistolta".
Tunsin. 10-vuotias osasi kaksi tai kolme. :)
Tunnistamatta jäi Chafak, Granlund ja haloo Elli.
N41
Granlundista oli vähän outo kuva. Koiviston tunnistin kulmakarvoista hetken tihrusteltuani. Mutta kaikki tunnistin .
Minusta ei voi juuri mitenkään olla edes mahdollista, etteikö vähintään puolet ihmisistä tiedä noita kaikkia. Mitenkä yli nelikymppiset eivät tunne esim. Lasse Vireniä? Minun täytyy luokitella teidät tyhmiksi.