Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä on mulla jotenki sekasin.

Vierailija
01.11.2021 |

Tuntuu että tää on semmosta jatkuvaa oravanpyörää. Ainut hyvä asia että vakituinen työ. Oon masentunut. Mulla on oppimisvaikeus.. velkaa yli 20 tuhatta. En oo noussu ylöspäin kuopasta. Luottotiedot kunnos ja autoki vielä.. mutta autoa en myy.. tarvin kulkee sillä töihin. Masennus todettu täl hetkel. On ollut peliongelmia hävinnyt monta tonnia. Tuntuu etten pääse enää ylöspäin. Olen sinkku ja kaipaisin tyttöystävää. Mulla on ikää yli 35 v mies. Mutta ei naiset musta kiinnostu. Ainut hyvä asia että mulla on vielä luottotiedot kunnossa ja vakituinen työ. sieltäki tienaan nyt alle 1500 e kk ja pelkään että se raha ei riitä elämiseen ja lainan lyhennyksiin. Mulla on myös todettu epävakaa persoona. Ja kärsin jotenki yksinäisyydestä.. kavereita nolla ollut jo vuosia ja ihmiset ei halua olla munkaa tekemisissä.. töissäki oon paljon yksin. Että tää on mun elämä. Ei tästä oikee nouse.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet epävakaa, et todellakaan mene parisuhteeseen ennen kuin olet normaali.

Vierailija
22/24 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te epävakaat olette kyllä todella rasittavia. Vai että pitäisi parisuhde saada vaikka oma elämä ihan sekaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tusikin olet ainoa?Kyllä se riskukasaan viellä valo loistaa!

Vierailija
24/24 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Kuuntele tätä.

Sinun ongelmasi ovat omat negatiiviset ajatuksesi. Niistä ei kannata olla huolissaan, koska kaikilla ihmisillä on ongelmia. Muuta ajattelutapaa, että asiat lähtevät luistamaan.

20000 laina ei ole kovin iso. Voisitko saada vähän pidennystä maksusikaan, jolloin kuukausittainen erä pienenee. Voisitko päästä vaikka viikonloppuisin johonkin keikkatyöhän.

Juttele ihmisille ja varsinkin naisille. Tuhannet naiset etsivät seuraa. Varmast onnistut, kun ajattelet positiivisesti. Tsemppiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi