Elämä on mulla jotenki sekasin.
Tuntuu että tää on semmosta jatkuvaa oravanpyörää. Ainut hyvä asia että vakituinen työ. Oon masentunut. Mulla on oppimisvaikeus.. velkaa yli 20 tuhatta. En oo noussu ylöspäin kuopasta. Luottotiedot kunnos ja autoki vielä.. mutta autoa en myy.. tarvin kulkee sillä töihin. Masennus todettu täl hetkel. On ollut peliongelmia hävinnyt monta tonnia. Tuntuu etten pääse enää ylöspäin. Olen sinkku ja kaipaisin tyttöystävää. Mulla on ikää yli 35 v mies. Mutta ei naiset musta kiinnostu. Ainut hyvä asia että mulla on vielä luottotiedot kunnossa ja vakituinen työ. sieltäki tienaan nyt alle 1500 e kk ja pelkään että se raha ei riitä elämiseen ja lainan lyhennyksiin. Mulla on myös todettu epävakaa persoona. Ja kärsin jotenki yksinäisyydestä.. kavereita nolla ollut jo vuosia ja ihmiset ei halua olla munkaa tekemisissä.. töissäki oon paljon yksin. Että tää on mun elämä. Ei tästä oikee nouse.
Kommentit (24)
Velkaneuvontaan yhteyttä. Ja psykologiin että voit purkaa ajatuksiasi.
Välillä miettii miks mä oon ees olemas.. oon niin yksinäinen ja velkaantunut.. lisäks oon kuopassa.. en saa parisuhdetta kavereita.. ja mulla ei ole mitää.. jotenki kaikki on elämässä sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
En tarvitse velkaneuvontaa.. palkka nousee tammikuusta että pystyn maksaa velkaani.. mutta pelkään etten jaksa tehdä vuosia töitä ja en saa enää mistään töitä koska oon saanu potkuja ja huutanut ihmisille ja mulla on ikuiset kiellot työpaikkoihin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tarvitse velkaneuvontaa.. palkka nousee tammikuusta että pystyn maksaa velkaani.. mutta pelkään etten jaksa tehdä vuosia töitä ja en saa enää mistään töitä koska oon saanu potkuja ja huutanut ihmisille ja mulla on ikuiset kiellot työpaikkoihin..
ja jotenki emmä tiedä... ei tää velka oo ongelma.. enempi on ongelma se että olen yksinäinen en saak umppania ja mua ei huvita elää.. käydä vaa töissä ja sieläki ihmiset ei mulle juttele.. tuntuu ettei rahat riitä mihkään.. joudun nyt vaa istuun kotona ja makselee velkoja monta vuotta.. koska oon niin velkaantunut. velkaa on nyt 23 tuhatta.
Uskoisin että 10 tonnin velasta vielä selviäis.. mutta rahankäyttö on menny aiva vituiksi ku masentaa ku ei saa naista.. niin jotenki oon sitte alkanu pelailee tai tekee juttuja ottanu velkaa.. ja nyt on kusessa.
Välillä vaan ei huvita kun on ihmisten keskuudessa ilmaa.. mä en oikee kellekkää juttele.. vanhemmille vaan ja terapeutille.. mutta ei se mitää auta.. ihmiset pitää mua sekopäänä heikkolahhaisena joka on kussu elämänsä.
1. Lopeta pelaaminen kokonaan.
2. Rupea harrastamaan jotakin mielekästä. Olisiko se kuntosali (uimahallin halpa) tai kirjasto, kuoro tai lenkkeily?
3. Tee aloitteita niiden asioiden suuntaan, mitä haluat.
Vierailija kirjoitti:
2. Rupea harrastamaan jotakin mielekästä. Olisiko se kuntosali (uimahallin halpa) tai kirjasto, kuoro tai lenkkeily?
Olen nyt päättänyt lopettaa pelaamisen.. mutta en tiedä mitä tehdä.. käyn terapiassa ja oon ihan sekasin.. tienaan naurettavan vähän kun verotus on 25 % nettona noin 1400 e kk!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt päättänyt lopettaa pelaamisen.. mutta en tiedä mitä tehdä.. käyn terapiassa ja oon ihan sekasin.. tienaan naurettavan vähän kun verotus on 25 % nettona noin 1400 e kk!!
Mun pitäs lyhentää tätä menoa 1000 e kk.. että selviän näistä veloista.. mutta mä en pysty tekee niin paljo rahaa vaikka tekisin 5 vuoroa töitä... koska korot ja kulut on jo lainassa isot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun pitäs lyhentää tätä menoa 1000 e kk.. että selviän näistä veloista.. mutta mä en pysty tekee niin paljo rahaa vaikka tekisin 5 vuoroa töitä... koska korot ja kulut on jo lainassa isot.
Sitten vuokra on 674 € asumistukee saan vaan 25 € eihän tässä ole mitää järkee.. ainaski 700-800 e pitäs lyhentää pääomaa.. mutta ei riitä rahat elämiseen.
Usko Jeesukseen auttaa sinua! Anna huolesi hänen harteille, rukoile ja usko ihmeeseen. Se on tulossa! Siunausta.
Ketää ei oikee kiinnosta.. niin teenpäs jotain itelleni en jaksa enää
tAIDAN OLLA IKISINKKU EI KETÄÄ KIINNOSTA.. TAPPAIS VAA ITTENSÄ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi harkita narua, mulla velkaa 60000€ palkka 2000€/kk nto, vero 16%, ei ystäviä ei kavereita, mikään ei kiinnosta vit#tuakaan, mutta en näe tarvetta itkeä asiasta, terapiassa en ole ollut ikinä, pi#luakaan en saa keneltäkään, naiset ovat aina suurinpiirtein juosseet karkuun.
Sulla taitaa olla vähän ongelmaa impulsiivisuuden kanssa. Pelailet holtittomasti rahan kanssa ja huudat ihmisille työpaikoilla. Mitä oikein touhuat? Voisiko taustalla olla joku neuropsykologinen sairaus johon voisi saada apua?
Vierailija kirjoitti:
Sulla taitaa olla vähän ongelmaa impulsiivisuuden kanssa. Pelailet holtittomasti rahan kanssa ja huudat ihmisille työpaikoilla. Mitä oikein touhuat? Voisiko taustalla olla joku neuropsykologinen sairaus johon voisi saada apua?
Ap:han kertoi jo aloituksessa hänellä olevan epävakaan persoonallisuushäiriön (ja oppimisvaikeus lisäksi). Siinä onkin työstämistä. Itsellä ei edes mitään oppimisvaikeuksia, on älyä ja koulutusta mm. maisterinpaperit ja ulkonäköä yms. mutta tuo järjetön epävakaus on sotkenut koko elämäni todella pahasti, räjähtelyä, kunnianloukkauksia, tappeluja, poliisijuttuja, oikeudenkäyntejä. Mistään urasta ei voi kohdallani puhua, parisuhteet olleet yhtä sotkua, minkä vuoksi olenkin ollut nyt yli 10 vuotta yksin, omasta halustani, vaikka tarjokkaita olisi kyllä ollut. Mistään ei ole elämässäni tullut oikein yhtään mitään, paitsi onpahan tullut työllistettyä viranomaisia.
Allu jaksaa.
Ikiliikkuja on keksitty.
Ainakin viisi vuotta tätä samaa jauhanut Suomi24:lla sekä muilla palstoilla.
Aina samat ruikutukset, AINA!
Nythän psykoterapeutti (josta ei ole mitään apua tuntunut olevan) on epäillyt myös autismia tuon pakonomaisen jankutuksen takia.
Allulla on diagnooseja vaikka muillekin jakaa. Heikkolahjaisuus, vihanhallinta ongelma (johon nyt on lääkkeet) niin että raivokohtaukset aiheuttivat ongelmia. MM. vartijat panneet Allun kanveesiin kun raivosi jollekin naiselle joka torjui hänet.
Epävakaan epäilys, en nyt muista mitä muuta mutta kaiken tämän itse kertonut moneen kertaan palstoilla.
Ulvoo ja valittaa palstoilla "kun edes rumat ja lihavat" eivät häntä huoli.
Ei itse kelpuuta toista heikkolahjaista. Pitäisi olla nuori ja kaunis.
Kyttäilee naisia ostareilla (kohta 37 vuotta täyttävä mies!). Tunnetaan ilmeisesti laajasti Vantaalla jos ei sitten jo muuallakin.
On pari kertaa saanut sovittua treffit netissä mutta naiset viime hetkessä antaneet pakit. Mitä lienee heille sanonut. Naiset ainakin onnekkaita, minä en tuohon tyyppiin luottaisi tippaakaan.
Hyvä ettei maha. Mulla ripu.
-Esko-
onpas hiljasta.. olen jo sen tiennyt että olen täälä maailmas ilmaa.. kun oon tässä tilanteessa.. kukaan ei halua ees kirjottaa minulle.. olen vaa töissä yksin ja katselen telkkaria.. oon todella masentunut ja allapäin.