HÄÄKUVAT PILALLA?!?!?
Menimme naimisiin marraskuussa, ja pari pv sitten saimme hääkuvat, jotka kuvattiin studiolla. Noh, en tiedä onko kuvat otettu nyt sitte väärin, nimittäin kuvassa mä olen oikealla, ja mies vasemmalla puolen.. Kaikissa muiden parien hääkuvissa nainen on vas, ja mies oikealla puolen. :|
Onko kuvaaja nyt mokannut kuvat?
Kommentit (27)
Mitä väliä millä puolen on? En tajua?
Ei kai hääkuvissa ole sääntöä tai etikettiä kumpi millkäkin puolella on, eivät ole pilalla kuvanne :)
Kuvathan voi kääntää peilikuvaksi.
Miten niin "kaikissa muissakin hääkuvissa"? Pikaisellakin googlaamisella löytyy kyllä ihan molemmilla puolilla seisovia morsioita ja sulhoja.
No mut niinhän se menee, että jos mies on hääkuvassa vasemmalla puolella, niin se on homon merkki. Ihan kuin se korvakorujuttu, eihän sillä vaan ole sellaistakin? Sori. Kauhee tilanne, voimia.
Se puolisuus perustuu varmaan kirkkokäytäntöön, jossa hääpari on eripäin ennen vihkimistä ja vihkimisen jälkeen. Monet kuvaajat käyttää tätä "vihkimisen jälkeen" astelmaa, muttei se mikään sääntö ole.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 20:50"]Miten niin kuvaaja? Itsehän olet siihen oikealle mennyt.
[/quote]
Kuvaaja ohjeisti seisomaan noin päin..
Ap
Pilalla on, ei muuta kun eropaperit vetämään ja parempi onni ensi kerralla.
Kunkapäin te sitten olette hääkuvissanne? Nimittäin kaikki hääkuvat jotka itse olen nähnyt, niin pari on juuri toisin päin kuin me.
Ap
Ei ole pilalla. Valitse kuvista ne joissa te näytätte parhaimmalta. Onneksi olkoon!
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 21:08"]Ei ole pilalla. Valitse kuvista ne joissa te näytätte parhaimmalta. Onneksi olkoon!
[/quote]
Kiitos, ehkä kuitenkin otan selvää saako ne käännettyä.. :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 21:03"]
Kunkapäin te sitten olette hääkuvissanne? Nimittäin kaikki hääkuvat jotka itse olen nähnyt, niin pari on juuri toisin päin kuin me. Ap
[/quote]Emme ole joka kuvassa samalla puolella, siis toinen aina oikealla ja toinen vasemmalla vaan sekä että. Kiitoskorttiin valitsimme kuvan jossa minä (morsian) oikealla puolen. Ei tullut mieleenkään et olis tapahtunut joku vääryys..
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 20:54"]
Kuvathan voi kääntää peilikuvaksi.
[/quote]
Sitten ihmetellään, kun sormus on väärässä kädessä :)
No miksi te menitte kuvaan niin päin?:D
Miten niin kuvaaja? Itsehän olet siihen oikealle mennyt.