Väljähtänyt parisuhde
Olen kolmekymppinen perheen äiti. Parisuhdetta takana jo yli kymmenen vuotta.
Itkuisena tätä kirjoitan kun en tiedä mitä tässä muutakaan.
Kovin on monta hyvin surullista ja raskasta vuotta meillä takana, molemmat olemme mieheni kanssa niistä väsyneitä.
Tottakai kaikki kipinä yms kadonnut jonnekkin hyvin kauas jo kauan aikaa sitten.
Seksiä ei ole ,enkä kyllä enää haluakkaan enkä usko että hänkään enää minua vaikka toisin aina väittää.
Kaipaisin kovasti kehuja, kukkia, että tuntisin oloni naiseksi. Ravintola illallista edes joskus.
Muutama vuosi sitten näin hänen olleen yhteyksissä entiseensä, perus kuvio: minä nukkumassa vkloppuna, mies valvoo ja kaljoittelee ja kirjoittelee entiselleen. Ja ei siis ollut ensimmäinen kerta. Eipä sen jälkeen ole kummemmin ollut kovin rakastettava olo enää ja usko meni rakkauteen. En enää usko, että on olemassa sitä tosirakkautta, yksin täällä on jokainen ja jokainen pettää. On minua kauniiksi kehuttu ja baarissa saan huomiota kyllä, en ole tanttatyyppiä jos sitä ajattelitte. Vaikea tästä on lähteä kun on lapsi ja oma talo. Ehkä alan myös viestittelemään muiden miehien kanssa, jos hän saa niin minäkin, mitä väliä enää. Ja oikeastaan olen jo niin tehnytkin.
En tule koskaan pääsemään tästä yli.
Muilla samoja kokemuksia, tuntemuksia?
Tosi inhottavaa. Mies ei varmasti sinua hirveästi arvosta kun noin kehtaa vielä olla yhtään peittelemättä. Tai no toki eksän kanssa joku voi olla kavereita, mutta kiusallista se on teidän tilanteessanne kun menee noin huonosti ja asiat ovat solmussa ja eksälle säätää itkemään. Miksi juuri sille pitää purkaa sydäntä? Älä alennu itse tuolle tasolle, miksi alkaisit itseäsi alentamaan? Onneksi on yksi lapsi, asuminenja pk/koulu aika helppo järjestää. Ero vieraille, jotkut suhteet vain kn järkevämpi lopettaa ja aloittaa joskus toinen suhde kokemaan alusta. Teillä on nimittäin niin paljon pskaa tuuletettu, että ei pöytää saa puhtaaksi läheskään. Mies kaipailkoon luvan kanssa eksäänsä. Sä olet vielä nuori ja vetävä etkä edes joudu kriiseilemään mahd. lapsettomaksi jäämistä kuten aika isokin osa ikäisistäsi sinkuista. Koittaa kissanpäivät taas. Jätä oikeasti se mies masentamaan itseään vaan.