Pystyykö tänne taas kirjoittamaan rekisteröitymättä??
Kommentit (13)
En ole ap, mutta onko jossain selitetty, miksi pakko oli ja nyt ei ole? Vai uskaltaako kysyä?
Viikonlopun moka korjautui. Huomasivat möhlänneensä ja pahasti. Ikinä, IKINÄ en olisi rekisteröitynyt tänne. Vaikkakin olen palstalla pyörähdellyt jo viime vuosituhannelta asti.
Ja en ole ikinä mitään ilkeää tai provosoivaa kirjoitellut. Periaatteessa olen ollut jokaisen kirjoitukseni kirjoittanut niin, että olisin kehdannut oikean nimeni kertoa.
Taisivat huomata että palsta kuoli pystyyn. Ha!!!
Minäkin meinasin lopettaa täällä käynnin, kunnes Suomi24:ssa sanottiin että saa taas kirjoitella nyyminä.
Kiitos teille, jotka jaksoivat vastata, vaikka varmaan tätä on puitu koko päivän. Mukavaa alkavaa viikkoa! :)
ap
Me kaiki voidaan tunkea sun seuraasi sinne nurkkaan, kun kukaan ei yhtä ainutta valaistunutta lukuunottamatta TIEDÄ mitä täällä on tapahtunut. Onpas täällä mukavaa ja lämmintä <3
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 20:21"]
Me kaiki voidaan tunkea sun seuraasi sinne nurkkaan, kun kukaan ei yhtä ainutta valaistunutta lukuunottamatta TIEDÄ mitä täällä on tapahtunut. Onpas täällä mukavaa ja lämmintä <3
[/quote]
Kiva!
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 19:20"]
What??
[/quote]
Jos ei ymmärrä kysymättä niin vastaus on että ei pysty
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 20:35"]
What??
[/quote]
[/quote]
?? Mikä on pointtisi?
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 21:42"]
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 20:35"]
What??
[/quote]
[/quote]
?? Mikä on pointtisi?
[/quote]
Taidat olla yksinkerrtainen, painu sinäkin sinne nukrraan.
Sä et sitä huomannut muuten kuin tekemällä TAAS uuden aloituksen aiheesta? Alkaa jo kyllästyttämään nämä "ihmettelyt".
p.s. Mä huomasin itse heti, kun tulin palstalle vain katsomalla, että onpas paljon keskusteluita ja aloituksien vieressä lukee vierailija. Eipä vaatinut muuta, eikä varsinkaan sadatta aloituksen tekemistä aiheesta.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 19:25"]
Sä et sitä huomannut muuten kuin tekemällä TAAS uuden aloituksen aiheesta? Alkaa jo kyllästyttämään nämä "ihmettelyt".
p.s. Mä huomasin itse heti, kun tulin palstalle vain katsomalla, että onpas paljon keskusteluita ja aloituksien vieressä lukee vierailija. Eipä vaatinut muuta, eikä varsinkaan sadatta aloituksen tekemistä aiheesta.
[/quote]
No anteeksi! En tosiaan katsonut mitään "vierailija"- sanoja enkä ihmetellyt aloitusten määriä. Katsoin vaan, että etusivulla ei ollut mitään puhetta rekisteröitymispakon loppumisesta ja pystyin vastaamaan erääseen aloitukseen rekisteröitymättä. Ehkä salaa toivoin, että ehkä joku kertoisi, miksi pakko oli ja miksi se poistettiin.
Sori, että pilasin iltasi. *menee nurkkaan häpeämään*
[/quote]
Sinähän se aika epeli olet. Ikävä, että me tavikset emme ole ihan yhtä eteviä.
*Siirtyy ap:n kanssa nurkkaan häpeämään.*
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 19:31"]
[/quote]
Sinähän se aika epeli olet. Ikävä, että me tavikset emme ole ihan yhtä eteviä.
*Siirtyy ap:n kanssa nurkkaan häpeämään.*
[/quote]
Samat sanat, nurkassa on kohta tunkua. :)