SYKE-sarjan juonitoiveita ketju
Tässä keskustellaan ennakkojaksojen tahdissa, joten jos seuraat telkkarin mukaan ja et halua tietää mitä jaksoissa on tapahtunut, älä avaa ketjua.
Miten toivoisitte, että sarja jatkuu jakson 15 jälkeen?
Itse haluaisin, että Johanna tulisi raskaaksi Maxille. Max ei haluaisi pitää lasta, mutta Johanna ei suostuisi kuitenkaa aborttia. Lopulta heistä tulisi onnellinen uusperhe Adan ja vauvan kanssa.
Kommentit (36)
Areenassa löytyy jaksojen 15-20 kuvaukset joista voi päätellä vähän mitä tapahtuu. Saakohan Marleena adoptiolapsen?!
Jarkko on tosiaan tylsä. Hyvä, että lähti. Nössykkä.
Tuo Holopaisen "aha" Iiriksen huorailuihin olisi hyvä. Sopisi hyvin hahmoon!
Mä vähän luulen, että Iirikselle ja Maxille tulee jotain säätöä. Tuskin mitään Pretty Woman -tarinaa, mutta jonkinlaista kuitenkin. Ehkä sellaista kissa-hiiri -leikkiä, jospa Max saisi ilmaiseksi. Toisaalta säätö voi olla yksipuolistakin eli Max jahtaa ja Iiris mulkoilee.
Toivon jotenkin sairaalla tavalla, että johannalle kostautuu ällöttävä avoin pettämisensä häntäheikki-maxin kanssa. Iiris olisi tähän sopiva väline. Toivon myös että maxille käy vähän huonosti.
Mun puolesta se lima-Max vois olla seuraava, joka saa jonkun taudin.Epäluotettava tyyppi. Holopaiselle toivoisi toimivan ihmissuhteen, joku joka ymmärtää Holopaista.Mun mielestä huvittavaa, että sarjassa diagnosoidaan hoitajien toimesta kaikki taudit, mutta kukaan ei tunnu ymmärtävän Holopaista :)
Marleena voisi tulla raskaaksi ja sitten sen lapsella havaittaisiin vammaisuus ja sitten se kipuilisi syyllisyydentunteiden kanssa koska se epäilee, että se johtuu siitä sen kaman käytöstä.
Johannalle käy huonosti. Ei voi käydä hyvin.
Lenitan tytär paneskelee Villen kanssa, kostoksi Lenita kertoo totuuksia tyttärelle hänen palvomastaan isästä.
Holopainen löytää rakkauden. Se on se uusi lääkäri.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 20:50"]Kenelle teidän mielestä Max sopisi parhaiten?
[/quote]
Johannalle
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 20:50"]
Kenelle teidän mielestä Max sopisi parhaiten?
[/quote]
Mun mielestä olis hyvä jos Max jäis ilman naista, siis että kaikki osaston naiset antais sille lemput. Naistenmiehelle pieni kolahdus itsetunnolle.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 21:31"]
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 20:53"][quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 19:39"] Areenassa löytyy jaksojen 15-20 kuvaukset joista voi päätellä vähän mitä tapahtuu. Saakohan Marleena adoptiolapsen?! [/quote] Mistä löysit jaksot 16-20? Mullon vaan viiteentoista asti. [/quote] Areenassa näkyy jaksoista 16-20 vain lyhyet jaksokuvaukset. Yhden jakson nimi on Löytölapsi. Kyseisessä jaksossa sairaalaan tuodaan tuntematon vauva. Joku nyt siitä tehnyt jo päätöksen, että Marleena saisi adoptoida kyseisen vauvan. Ei se ihan niin helposti vaan mene.
[/quote]
No kyllä se telkkarissa voi mennäkin. Aika helposti se Marleenakin pääs takas töihin ja kaikki oli vielä niin mukaviakin että.
Kenelle teidän mielestä Max sopisi parhaiten?
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 19:39"]
Areenassa löytyy jaksojen 15-20 kuvaukset joista voi päätellä vähän mitä tapahtuu. Saakohan Marleena adoptiolapsen?!
[/quote]
Mistä löysit jaksot 16-20? Mullon vaan viiteentoista asti.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 23:38"]
MISSÄ ON HOLOPAIS-KETJU ? !? ....,(...
[/quote]
Poistttu kun eräs nimeltämainitsematon mutta bannienkin uhalla kerron että saatanan chigago-bloggaaja tunki sinne mainostamaan paskablogiaan. Perkele pistää vituttamaan, palstan paras ketju!
[quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 20:53"][quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 19:39"]
[/quote]
Mistä löysit jaksot 16-20? Mullon vaan viiteentoista asti.
[/quote]
Areenassa näkyy jaksoista 16-20 vain lyhyet jaksokuvaukset. Yhden jakson nimi on Löytölapsi. Kyseisessä jaksossa sairaalaan tuodaan tuntematon vauva. Joku nyt siitä tehnyt jo päätöksen, että Marleena saisi adoptoida kyseisen vauvan. Ei se ihan niin helposti vaan mene.
Kaikesta huolimatta Johanna ja Max kuuluu yhteen,toivottavasti myös käsikirjoittajatkin tajuaa sen.
Toni on omahyvänen ällötys joka saisi poistua sarjasta, kyllähän Maxkin toimi m...kumaisesti,mutta siitäkin huolimatta Max ja Johanna kuuluu ilmanmuuta yhteen.
Toivottavasti Marleena saisi sen kaipaamansa lapsen.