Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sellaisia miehiä jotka haluaa olla yhden naisen kanssa vanhuuteen??

Vierailija
01.11.2021 |

En haluaisi sellaista miestä joka sitten vaihtaa mut.... Koska kiinnyn ihmiseen enkä pysty vaihtamaan itse kumppania tuosta vaan. Onko tälläiset miehet harvinaisia, kun tuollakin oli keskustele että 50v ukot vaihtaa vaimonsa heti?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sellainen. Tosin yksi lukuisista kriteereistäni on se, että naisella on ollut enintään 2 seksikumppania. Koska yksikään nainen ei pysty täyttämään tuota kriteeriä, niin olen vapaaehtoisesti sinkku.

Vierailija
22/25 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meitä löytyy. Itse en voisi kuvitellakaan elämää ilman vaimoani. Tietysti minäkin käyn säännöllisesti heittämässä majoneesit alan harjoittajan naamarille. Jokainen normaali mies käy.

Ja pidät itseäsi normaalina miehenä? 0/10!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen sellainen. Tosin yksi lukuisista kriteereistäni on se, että naisella on ollut enintään 2 seksikumppania. Koska yksikään nainen ei pysty täyttämään tuota kriteeriä, niin olen vapaaehtoisesti sinkku.

Sinulla ei liene sitten ollut yhtään seksikumppania 🤣

Vierailija
24/25 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvoinhan mies erota haluaa. 

Naisen löytäminen on perusmiehelle niin iso arbeetti, että harva jaksaa tai haluaa montaa kertaa etsiä. Kyllähän se näin on. 

ongelma on vain siinä että naiset eivät näitä uskollisia perusmiehiä halua.

Tinderistä valitaan vain panomiehet ja sitten ihmetellään miksi mies ei ole uskollinen.

Vierailija
25/25 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla ei liene sitten ollut yhtään seksikumppania 🤣

Eletään vuotta 2021, kohta 2022, ja naiset ei vieläkään pysty olemaan pilkkaamatta neitsyitä miehiä. Se siitä naisten itsensä kehittämisestä.