En koskaan ymmärtänyt Pulkkinen-sarjan huumoria.
Kommentit (21)
Itse en taas koskaan ymmärtänyt Frendit sarjan suosiota. Muistan kuinka tunsin oloni vaivaantuneeksi kun kaveriporukalla joskus sitä katsoimme muiden nauraessa ja itse kovin vain mietin että mitähän hauskaa juuri missasin.
Onhan se Pulkkinen hauska ja samoin Frendit!
Minua naurattaa ne hahmot. Huhhuh.. Varsinkin se kaljupää toimistossa joka valittaa kaikesta vainoharhasesti ja jotenkin pervomaisesti. 😂
Don't push the river.
No itselle on moni sarja jäänyt aukeamatta.
Frendit. Paskaa.
Ally McBeal. Paskaa.
70.s show. Paskaa.
Miehen puolikkaat. Mädäntynyttä paskaa.
Jne.
Nyt olet asian ytimessä joten älä häslää
ylelle kun tulee on ylen mittauksen mukaan suosituin jopa 8 miljoonaa katsojaa joka ilta
Nyt taitaa olla pikapalaverin paikka. Sitäkö tässä nyt haetaan?
Pulkkinenhan ennakoi jo yli 20 vuotta sitten tämän nykyisen länsimaisen mielensäpahoittamisen kulttuurin erinomaisesti. Se vaan tapahtuu somessa nykyisin. Hahmot twiittien takana on silkkaa pulkkisen sketsihahmogalleriaa eikä sitä itse vaan tajua.
Otan tässä uuden oluen, eikun puhelun. Oisko sulla tässä vaiheessa heittää 7 kymppiä?
Pulkkinen oli mainio sarja mutta eihän huumorintajuttomille kelpaa mikään.
Märn tajua kummeleita. Mutta pulkkista kyllä 🙄
Tutkimusten mukaan vihervasemmistossa ei juuri naureta, huumorintaju on vähissä.
Pulkkiset sketsit oli hauskoja eka kerran, mutta ne eivät vaan muuttuneet yhtään. Joka jaksossa samat sketsit minimaalisilla muutoksilla. Mistähän insinöörinysvääjä tällä kertaa hermostuu.
Paras! Sekä PPP ja Kalliala 😁
T. -94
En silloin ymmärtänyt sarjan huumoria, mutta nykyään naurattaa. Äshönsii, äshönsii.
Pulkkinen on jotenkin outo, raaka ja likainen.
Pulkkiset suosikkini oli ne poliisit ja ne karjalaismummot!
Minä en koskaan ymmärtänyt Kummelin suursuosiota. Muutama ihan hauska juttu oli joukossa mutta loput olikin sitten aina sitä mustia hampaita ja vinkumista.
Täyttä skeidaa! Ja sama juttu Kummelien kanssa! Ja Frendien! Mutta Seinfeld: aaah! Me likes!
Sama juttu, käsittämätöntä pas-tuubaa.