Koulukiusaaja...
Kommentit (5)
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 18:00"]Pilaa vauvasi mielenterveyden. Mitä teet?
[/quote]
Aloitus yrittää olla provokatiivinen. Luulen, että koulukiusaaja kulkee hämärässä omien petojensa keskellä. Vedä siitä johtopäätökset.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 18:18"]
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 18:00"]Pilaa vauvasi mielenterveyden. Mitä teet? [/quote] Aloitus yrittää olla provokatiivinen. Luulen, että koulukiusaaja kulkee hämärässä omien petojensa keskellä. Vedä siitä johtopäätökset.
[/quote]
Tutkimusten mukaan koulukiusaajat ovat sosiaalisesti taitavia, suosittuja ja yleensä pidettyjä henkilöitä.
Riippuu vähän kiusaamisesta ja kestosta.
Ensin yhteys kouluun ja jos jälkiä lapsessa niin lääkäriin. Tiedot ylös.
Jos kiusaaminen vasta alkanut niin odotetaan toimiiko koulun reagointi.
Jos kiusaaminen jatkuu taas yhteys kouluun ja mahdollisesti lääkäriin lapsi.
Ilmoittaisin että seuraavasta kiusaamisesta menee tieto lastensuojeluun ja poliisille rikostutkinta. Lapsen vaihtaisin pois koulusta. Sen voi tehdä aikaisemmin jos lapsen on vaikea mennä kouluun eikä koulusta saada apua.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 18:21"][quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 18:18"]
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 18:00"]Pilaa vauvasi mielenterveyden. Mitä teet? [/quote] Aloitus yrittää olla provokatiivinen. Luulen, että koulukiusaaja kulkee hämärässä omien petojensa keskellä. Vedä siitä johtopäätökset.
[/quote]
Tutkimusten mukaan koulukiusaajat ovat sosiaalisesti taitavia, suosittuja ja yleensä pidettyjä henkilöitä.
[/quote]
Paskat ole. Osa voi olla. Suurin osa on jotain ihan muuta ja psykiatrisrn hoidon tarpeessa kuten vanhempansakin.
Vauvani ei ole koulussa.