Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rankaisetko itseäsi, jos törssäät satoja asusteisiin ja vaatteisiin?

Vierailija
11.01.2015 |

Onko sinulla itsellesi rangaistus, jos ratkeat kerralla useamman sadan tai ehkä jopa tuhannen vaateostoksiin? Kiristätkö kukkaron nyöreja toisissa asioissa ja jos kiristät, niin missä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei ole ikinä tullut tilannetta, jossa olisin törsännyt satasia tai tuhansia. Aina olen tarkkaan harkinnut tarvitsenko jotain.

Vierailija
2/8 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan hyvin harvoin vaatteita, ja yleensä vain kympeillä, joskus kerran kaksi vuodessa tilaan ehkä parilla sadalla. Ei mulla ole varaa enenpää ostaa, ja kaapit on täynnä rettuja joita en käytä muutenkaan, pitäisi niitä laittaa taas pois.

Eli en ymmärrä kysymystäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää rankaise, mutta joskus aikaisemmin kyllä. Mm. ostokielto, piti tehdä jotain kotityötä enemmän tms.

Vierailija
4/8 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En rankaise. Rahat riittää kyllä muutaman tonnin törsäilyynkin. Jos ostaisin kymppitonnilla meikkejä, voisin siivota kämpän hammasharjalla lattiasta kattoon ihan vain siksi, että vituttaisi oma tyhmyys.

Vierailija
5/8 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan itse itselleni: jos törssään vaatteisiin, pyrin aina tasapainottamaan talouden toisissa asioissa säästämällä. Syön viikon oikein köyhästi tähteitä ja halpaa itse tehtyä ruokaa, skippaan muutamaksi viikoksi Alkon, kahvilat ja ravintolat. Jätän monia heräteostoksia tekemättä. 

Vierailija
6/8 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törsään vain suunnitellusti eli ostan mitä tarvitsen. Joka toinen vuosi tehdään lasten kanssa viikon matka etelään ja siellä törsätään kuin viimeistä päivää. Muulloin ei tule noin tehtyä.

Vierailija
7/8 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo viillän ranteeni auki :'(

Vierailija
8/8 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotteko oikeasti törssätä, vai tuliko kirjoitusvirhe? 

Minä en törsää koskaan, en osaa sellaista ollenkaan, varmasti tulisi huono omatunto, jos törsäisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän