Menisitkö päiväkotiin keikkailemaan jos palkka 17e / h?
Kommentit (28)
Maksimimäärä yhdelle aikuiselle vai maksimimäärä koko ryhmälle, jossa on lisäksi puolikkaita mukana?
Saman saan nytkin, mutta viiteen vuoteen ei ole tapahtunut mitään mukavaa tai ylpydenaihetta. Pelkkää riittämättömyyden tunnetta vain. Menisin toki kokeileen lasten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Joo, nyt saan tuosta 13 ja risat.
Mistä työstä saat tuon?
Saisivat nostaa tuntipalkan 120e/h kuten psykiterapeuteilla
Menisin jo kympin tuntipalkalla. Harmi vaan etten kelpaa edes apulaiseksi kun ei ole koulutusta :(
En menisi päiväkotiin töihin vaikka saisin 1800 euroa tunti.
Kokemus päiväkodista opiskeluaikana kesälomasijaisena oli niin kamala että ei kiitos.
Siihen kiljuvaan lokkilaumaan en vapaaehtoisesti enää menisi. Silloin olin naiivi ja ajattelin että helppoa kevyttä hommaa. Katin kontit!
Se riippuu mitä tolla palkalla pitäisi tehdä. Lastenhoitajaksi kyllä, kun työ loppuu sillä hetkellä kun portin laittaa takanaan kiinni. Vaka-opeksi en. Todellinen tuntipalkka jäisi silloin alle kymppiin.
Kyllä. Noin paljoa en ole koskaan tienannut.
Menisin. Minulle tuo palkka olisi valtava, vaikka fm olenkin.
Kyllä, ehkä yhdeksi päiväksi viikossa.
Enempään en pystyisi, on todella rankkaa työtä.
Joo, keikkailemaan. Lähärinä tienaan nyt vähemmän.
Menisin toki! Tuohan on reilusti yläkanttiin! 🤩 Mun palkka päiväkotihommissa on jotain 11,5e.
En enää hoitaisi lapsia työkseni mistään hinnasta. On kaikille parempi, että jätän ne hommat niille joilla on siihen kutsumus ja riittävän pitkä pinna.
Vierailija kirjoitti:
Menisin jo kympin tuntipalkalla. Harmi vaan etten kelpaa edes apulaiseksi kun ei ole koulutusta :(
Avustajaksi pääsee
Menisin toki, tuntipalkka nyt kympin pintaan.