Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tiedät vhh-ruokavaliosta?

Vierailija
11.01.2015 |

Tai luulet tietäväsi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että se on out. Sekä sen, että vältetään tai ei syödä sokeria viljatuotteita eikä perunaa. Kaikki viljat on kiellettyä, maissi ja riisi yms. myös. Bataatti ja porkkana eivät ole kiellettyjä, mutta eivät suositeltujakaan. Pitkälle prosessoidut tuotteet, kuten margariinit ovat myös ei-listalla. En ole vhh, enkä aio olla tai ollut, mutta tämä käsitys minulla on. 

Vierailija
2/6 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli muotidieetti tuossa muutama vuosi sitten. Monet sen kannattajat ovat fanaattisia eivätkä esimerkiksi usko tutkimustietoa kovien rasvojen haitallisuudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 16:04"]

Se oli muotidieetti tuossa muutama vuosi sitten. Monet sen kannattajat ovat fanaattisia eivätkä esimerkiksi usko tutkimustietoa kovien rasvojen haitallisuudesta.

[/quote]

Eipä niitä tutkimuksia ole edes olemassa :):)

Vierailija
4/6 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän siitä vaikka mitä. Olen ollut vhh:lla vuodesta 2011. Tämä on ainoa oikea tapa syödä, minun mielestäni.

Vierailija
5/6 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vähähiilarisella kohta kymmenen vuotta.  Hyvin menee.  Jotain siis tiedän, ja opiskelen lisää.

Ruotsissa vähähiilarinen ja runsasrasvainen on hyväksytty kakkosdiabeteksen yhdeksi hoitomuodoksi.

Suomessa terveysviranomaiset suhtautuvat hyvinkin kielteisesti ja tuputtavat diabeteslääkkeitä.

Netistä löytyy paljon tietoa esim karppaus.info ja kirjastosta kirjoja. 

Vierailija
6/6 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii minulle hyvin. Varsinkin hyvien öljyjen kanssa.