Lue keskustelun säännöt.
Synnytyksen jälkeinen seksi
11.01.2015 |
Mitä mieltä olette siitä että en ole harrastanut seksiä avovaimoni kanssa puoleen vuoteen. Meille syntyi vauva n. 2kk sitten ja on ymmärrettävää ettei nainen halua seksiä. Itse olen kovassa puutteessa ja avovaimo ei hyväksy edes sitä että tyydyttäisin itse itseni. Väittää että runkkaaminen on hänen pettämistään.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 22:48"]
N33, mikä on aikaväli, eli kuinka vanha lapsesi on?
samoin kun äijille, sulle suosittelen asian nostamista esiin rakentavasti, mutta niin että toinen ymmärtää miten isosta asiasta on kyse
[/quote]
Lapseni on 1v 5kk.
Minulle seksittömyys raskausaikana ei ollut mikään big deal kuitenkaan. Haluja minulla ei ollut, mutta olisin toki innostunut jos mies olisi osoittanut haluavansa minua. Mies ei kokenut seksiä "moraalisesti oikeana hommana". Ei ole pitänyt minua missään vaiheessa ällöttävänä (ei ainakaan ole koskaan tunnustanut).
Suurin ongelma oli läheisyyden raju väheneminen tämän myötä.
Synnytyksen jälkeen halut oli pitkään poissa, mutta olisin kyllä mielellään kokeillut hellää touhuilua jos mies olisi osoittanut minulle haluavansa ja pitävänsä minua ihanana. En voinut hyväksyä vartalonmuutoksia ja "kehitin itselleni alapääongelman" eli vaikka olen ihan normaalisti palautunut niin nyt mielessäni kuvttelen että mies ei enää nauti (vaikka nautinnon kyllä silmilläni näen) seksistä kanssani ja siksi seksi on alkanut inhottaa ja jännittää, enkä juuri halua.
N33