Oletkokoskaan runkannut tai sormettanut kesken työpäivän?
Omat himot ovat valtavat ja mietin juuri jos menisin vessaan, laittaisin silmät kiinni, avaisin vetoketjun ja muistelisin erästä eläimellistä yhden yön juttua. M38
Kommentit (9)
Joskus 18-kesäisenä raksalla tuli mieleen sellainen villi idea, että menenpä muiden pitäessä kahvitaukoa hoitelemaan itseni johonkin keskeneräisistä huoneistoista...
Olihan se aika jännää, jännitystä lisäsi se, että olin työmaan ainoa naispuolinen työntekijä. Kai sitä jollain sairaalla tavalla ajatteli, että olisi huikeeta jäädä kiinni :D
...eikä oikein kesken työpäivän innostaisikaan. Kivempi illalla kotona miehen kanssa touhuta peiton alla ;)
Entisessä elämässäni minulla oli oma toimisto, oma rauha ja epäsäännöllinen työ. Siinä ehti ja innostui joskus runkkaamaankin. Sittemmin olen joutunut työelämässä sietämään muita ihmisiä liian lähellä, eikä runkkaus ole tullut mieleenikään. Kaikki energia on mennyt siihen, miten saan työrauhan erinäisiltä kusipäiltä.
vessassa...yksin ollessa toimistossa useinkin tuli mieleen mennä vähän vessaan käymään....mmmm..
itseasiassa että voisin mennä nyt vähän sormettamaan.
... ja levoton mieli kun naiset kulkee kesämekoissa. Taidanpa laittaa oven lukkoon, avata vetoketjun ja nautiskella. M44
Ennen kävin pari kertaa viikossa runkkaamassa työhuoneeni lähellä olevassa vessassa. Se helpotti ja poisti työpaineita. Tällä hetkellä ei tarvitse enää runkata, koska runkkaaminen on vaihtunut naisen apuun. Juttu alkoi kuin vahingossa kun tämä nainen yhteisvessassa "vahingossa" kosketti kädellään minun persettäni kun olin pesemässä käsiä. Siitä pienellä flirtillä sitten vessaan ja ovi lukkoon... ;)