Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten tiliote liitetään toimeentulohakemukseen?

Vierailija
01.11.2021 |

Tyhmä kysymys sorry... Kun kuvakaappausta ei saa otettua tilitiedoista.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei saa pankkiohjelmassa otettua puhelimella kuvakaappausta, oon olettanut, että se on joku turvajuttu.

No kun mulla ihan sama ja ajattelin myös samoin. Mutta teen koneella.

Ap

Mobiilipankissa saa pdf-tiedoston tiliotteesta ja liittää sen kelan liitteisiin. Eikö ole älypuhelinta?

On mutta en löydä sitä ainakaan säästöpankin mobiilista.

Vierailija
42/51 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne mitään kuvakaappauksia hyväksy niitä voi kuvakäsitellä.pdf ainut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei tyhmä kysymys. Mut mulle tulee liian iso laskumaksettavaksi. Ni siis riittääkö tuotteen kuitti ja sit kirjottaa sen toimeentulohakemuksen. Ja pankista saa sitten 2kk tiliotteet ja se riittää. Ja saa rahat sitten kelasta eikä muuta tarvii?.

Laitat kuvan siitä laskusta. Siis mikä tuote? Harvoin tt-tuesta mitään tuotteita maksetaan, ainakaaan ellei ole etukäteen sovittu, että saa harkinnanvaraista tukea kunnasta.

Vierailija
44/51 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei saa pankkiohjelmassa otettua puhelimella kuvakaappausta, oon olettanut, että se on joku turvajuttu.

Ap

Mobiilipankissa saa pdf-tiedoston tiliotteesta ja liittää sen kelan liitteisiin. Eikö ole älypuhelinta?

Oma säästöpankissa piti ostaa tiliote ja siitä saa pdf-tulostuksen jonka voi liittää Kelan liitteisiin.

Vierailija
45/51 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmasti laki velvoita säästämään tiliotteita.

Koska olet saanut kyselyn 10v sitten maksetusta laskusta ja sen sitten tarkastanut vuoden 2011 tiliotteesta?

äly hoi älä jätä!

Vierailija
46/51 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei tyhmä kysymys. Mut mulle tulee liian iso laskumaksettavaksi. Ni siis riittääkö tuotteen kuitti ja sit kirjottaa sen toimeentulohakemuksen. Ja pankista saa sitten 2kk tiliotteet ja se riittää. Ja saa rahat sitten kelasta eikä muuta tarvii?.

Laitat kuvan siitä laskusta. Siis mikä tuote? Harvoin tt-tuesta mitään tuotteita maksetaan, ainakaaan ellei ole etukäteen sovittu, että saa harkinnanvaraista tukea kunnasta.

No siis alkuvuodesta kun se lääkekatto raja nollaantuu. Mulla tosi kallis lääke. Ni joudun itte maksaan ekan kuun lääkkeen ilman kelakorvausta? Ni riittääkö kelaan se kuitti minkä saa apteekista? Ja sit ne 2kk tilitiedot ja muuta ei tarvita?.

Vierailija
47/51 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis alkuvuodesta kun se lääkekatto raja nollaantuu. Mulla tosi kallis lääke. Ni joudun itte maksaan ekan kuun lääkkeen ilman kelakorvausta? Ni riittääkö kelaan se kuitti minkä saa apteekista? Ja sit ne 2kk tilitiedot ja muuta ei tarvita?.

Jos sieltä ei muuta pyydetä niin riittää. 

Vierailija
48/51 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne mitään kuvakaappauksia hyväksy niitä voi kuvakäsitellä.pdf ainut

Kyllä PDF-tiedostoa voi käsitellä ihan yhtä hyvin. Vaatii vaan että käytössä on maksullinen PDF Creator.

Vierailija
49/51 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

tarkista nyt ensin asetuksista miten sinulle tilioteta omasta pankistasi toimitetaan. joissakin pankeissa pitää erikseen laittaa asetuksista, jos haluaa pdf:nä tiliotteet.

jos näet tiliotteet mobiilipankistasi etkä löydä mistä sen voit ladata puhelimeesi, kirjoita mobiilipankin hakukenttään tiliote ja katso jos siellä on ohjeet.

omassa puhelimessani voi kuvakaappauksen ottaa vain pitämällä sormea ruudulla muutaman sekunnin ajan, se avaa valikon, jossa lukee mm. ota kuvakaappaus.  en ole säästöpankin asiakas, joten en voi antaa yksityiskohtaisempia ohjeita.

joku väitti, etät kaikista pankeista saa tiliotteen pdf-versiona. ei pidä paikkaansa. Minulla on kolme tiliä yhdessä samassa pankissa ja yhdestä niistä en saa pdf-tiliotetta, tiliote lähetään minulle paperisena, tosin se tulee myös omapostiin, josta sen voi sitten ladata koneelle.

Vierailija
50/51 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi riittää. Tosta sanasta "tuote" tuli vaan mieleen jotain muuta kuin lääkkeet, niin kuulosti oudolta :)

Vierailija
51/51 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sieltä ei muuta pyydetä niin riittää. 

kiitos.