Miten tiliote liitetään toimeentulohakemukseen?
Tyhmä kysymys sorry... Kun kuvakaappausta ei saa otettua tilitiedoista.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Miksei saa otettua?
En tiedä saako koneella mutta mun puhelin ei ainakaan anna ottaa.
Ota puhelimella kuva tietokoneen näytöltä. Ja onhan niillä ne pankkitiedot muutenkin.
Jos et kelan sivuihin perehdy tukiasioissasi niin saat luvan olla ilman rahaa.
Ota tuloste tiliotteesta. Kelan toimipaikoissa voi ottaa tulosteita, maksutta.
Ja sitten, padam, liitä ottamasi tulosteet toimeentulotukihakemukseen. Asia hoidettu.
Mulla ei saa pankkiohjelmassa otettua puhelimella kuvakaappausta, oon olettanut, että se on joku turvajuttu.
S-pankissa ainakin lataan tiliotteen pdf-tiedostona ja sen voi liittää hakemukseen tai lisätä jälkikäteen.
Lähetät kelan tädille pankkitunnukset ja salasanat, kuten kaikille muillekin, jotka niitä kyselevät.
Voi tätä uusavuttomuuden määrää...jos google toimii miksi et katso neuvoa sieltä?ai niin koska laiskuus.
Meillä on miehen kanssa nordea ja op, molemmista saa tallennettua pdf-tiedoston. Olettaisin että muissakin pankeissa saa.
Menet pankin sivuille, avaat tiliotteen ja tallennat sen koneellesi. Sitten menet Kelan sivulle ja etsit kohdasta "hakemukset" kohdan "liitteet". Siitä löytyy "selaa", joka vie sinut omiin tiedostoihisi etsimään juuri tallentamasi tiliotteen. Klikkaa "avaa", ja tiliote livahtaa liitteeksi hakemukseesi.
Vierailija kirjoitti:
Tallenna tiedostoksi ja liität sen sitten.
Siis kun avaan nettipankin selaimen kautta koneella? Kun mobiilivarsio toimii aina erilailla.
Niin ja arvostelijoille. En ole ikinä hakenut tt-tukea, mutta nyt kuulin, että voisin sitä saada osittain syys ja lokakuulta. Huomenna aloitan työt ja olen elänyt lainarahoilla tässä reilun kuukauden.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Danskessa pystyy tiliotteen tallentamaan tiedostona, voit liittää tiedoston sieltä. Näin minä tein.
Vierailija kirjoitti:
Ota puhelimella kuva tietokoneen näytöltä. Ja onhan niillä ne pankkitiedot muutenkin.
Muistaakseni tiliotteista ei kelpaa kuva. Pitää olla tallenne pankin sivuilta. Esimerkiksi asumistukihakemukseen kelpaa valokuva vuokrasopimuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Voi tätä uusavuttomuuden määrää...jos google toimii miksi et katso neuvoa sieltä?ai niin koska laiskuus.
No ajattelin kysyä vauvalta ensin ennenkuin googletan ja sehän toimi. Sain rautalanka-apuja. Kiitos.
Ap
Tiliote kannattaa ottaa pdf- tiedostona, mutta jos tarvit mukaan uudempia tilitietoja, joista ei ole vielä varsinaista tiliotetta tullut, niin sitten täytyy avata sivu koneella ja ottaa siitä kuvakaappaus tai valokuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kun avaan nettipankin selaimen kautta koneella? Kun mobiilivarsio toimii aina erilailla.
Niin ja arvostelijoille. En ole ikinä hakenut tt-tukea, mutta nyt kuulin, että voisin sitä saada osittain syys ja lokakuulta. Huomenna aloitan työt ja olen elänyt lainarahoilla tässä reilun kuukauden.
Saa tallennettua myös nettipankissa. Mikä pankki? Voin koittaa neuvoa jos et löydä, jos meillä on sama.
Vierailija kirjoitti:
S-pankissa ainakin lataan tiliotteen pdf-tiedostona ja sen voi liittää hakemukseen tai lisätä jälkikäteen.
Kaikista pankeista saa tiliotteen pdf-tiedostona.
Jaa. Miksei saa otettua?