Mitä kissanne tuumi tänä aamuna
huomatessaan, että rekisteröitymispakkoa ei enää ole?
Kommentit (15)
Räpytteli silmiään, ei ollut uskoa todeksi. Sitten huusi meidän toisen kissankin katsomaan
Minun kissani ei vielä tiedä tästä kun on hoidossa äitini luona. Mietin tässä miten saisin kerrottua tämän yllätyksen niin että kissa, noh, yllättyisi. Oli eilen kuitenkin sen verran surullinen kun tästä rekkautumispakosta kuuli.
Sai taas sen perusaamuhepulin ja rupes roikkuu verhoissa. Että hyvää aamua vaan kaikille.
Tuijotti tylsistyneen näköisenä niin kuin yleensä. Mutta tiedän, että se yrittää vaan hämätä ja oikeasti ei meinaa pysyä housuissaan.
Pettyi, koska eilen nuistutin edes hieman normaalia ihmistä. Tänään olen taas jumissa täällä
Maukuu laatikolla vatsa ummessa ja katuu nyt kun veti eiliseen rekkarisuruun paketillisen kaapinperältä löytyneitä Tähtimissejä .
Alkoi jo suunnitella uutta provoa
Nuolaisitko kissasi polkuanturaa?
Arveli että nyt se yksi pöpiläinen tekee taas killielukka-avauksia
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 10:18"]
Minun kissani ei vielä tiedä tästä kun on hoidossa äitini luona. Mietin tässä miten saisin kerrottua tämän yllätyksen niin että kissa, noh, yllättyisi. Oli eilen kuitenkin sen verran surullinen kun tästä rekkautumispakosta kuuli.
[/quote]
Mitä jos maksimoisit kissan onnentunteen vaikka väittämällä ensin, että av mamma -nimetkin kiellettiin?
Kissani nauahti tyytyväisenä pitkän ja koodauksentäyteisen yön jälkeen. Nyt työstää raporttia hakkerointikurssinsa lopputyöstä "Koodaus ja anonymiteetti - vapaa kissa sananvapauden asialla."
Se venytteli räpyläkoipiaan ja haukotteli.