Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko lapsellista miettiä tälläistä ystävästä

Vierailija
01.11.2021 |

Minulla on siis ystävä, jonka kanssa olemme tunteneet jotain 20 vuotta. Ollaan oltu paljon tekemisissä ja meillä on hauskaa yhdessä ja me ymmärretään toisiamme. Ystävyytemme on myös sellaista, että meidän ei tarvitse olla kaikessa samaa mieltä vaan eri mieltä voi olla eikä se vaikuta mihinkään. Meillä ei siis ole mitään ongelmaa, kun olemme yhdessä tai soitellaan tms.

Se mikä mua häiritsee niin tämä ystäväni ei oikeastaan koskaan soita minulle ns. muuten vaan. Jos hän soittaa niin hän on jotain vailla.

Sitten toinen juttu on se, että jos me teemme jotain yhdessä niin hän ei koskaan laita siitä vaikka someen mitään. Tämä kuulostaa naurettavalta, mutta sitten ihan kaikista muista ystävistään hän laittaa siitä miten ihana viikonloppu oli tai kuinka kiva oli taas nähdä tms. Minulla on myös tapana antaa hänelle joka joulu pieni muistaminen, mutta hän ei koskaan muista minua mitenkään.

En tiedä onko nämä vain mun pään sisällä olevia asioita eikä häiritsis ketään muuta, mutta... Ja onhan se lapsellista ajatella, että joo se ei taaskaan sanonut minusta mitään somessa. Mutta se kiinnittää huomion, kun tekee kuitenkin muiden kohdalla sitä.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vanha siis olet? 21 vuotias? Et ainakaan vanhempi.

Juu, olet lapsellinen. Olet lapsellinen varsinkin sen takia, että et voi jutella suoraan ystäväsi kanssa asioista, vaan vingut täällä. Otapa asiat siis jutteluun. Jos hän siis on aina vailla jotain, kun soittaa, niin juttele tästä asiasta aikuismaisesti. Siitä taas, että hän ei soita sinulle, ei tarvitse vinkua.

Tuota somevinkumista en ymmärrä. Ystäväsi laittaa sinne mitä haluaa ja se ei ole sinun päätettävissäsi. Se on ihan sama mitä hän minnekin päivittää ja laittaako hän sinne muiden ystäviensä kanssa tehtyjä juttuja vaikka joka viides minuutti, mutta hän päättää asian itse ja hänellä on syynsä, jota ei tarvitse selitellä.

Joulumuistaminen on myös sinun oma ongelmasi. Jos sinä haluat lahjoittaa hänelle jotain, niin ok, tee se, mutta älä vingu itsellesi mitään. Ehkä olisi siis parasta, että sinäkään et lahjo häntä enää, niin asia on molemmille hyvä.

Hyi, miten inhottavasti esitetty asiat. Mihin kirjoittajan tarpeeseen tällainen töykeily vastaa?

Vierailija
22/22 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vanha siis olet? 21 vuotias? Et ainakaan vanhempi.

Juu, olet lapsellinen. Olet lapsellinen varsinkin sen takia, että et voi jutella suoraan ystäväsi kanssa asioista, vaan vingut täällä. Otapa asiat siis jutteluun. Jos hän siis on aina vailla jotain, kun soittaa, niin juttele tästä asiasta aikuismaisesti. Siitä taas, että hän ei soita sinulle, ei tarvitse vinkua.

Tuota somevinkumista en ymmärrä. Ystäväsi laittaa sinne mitä haluaa ja se ei ole sinun päätettävissäsi. Se on ihan sama mitä hän minnekin päivittää ja laittaako hän sinne muiden ystäviensä kanssa tehtyjä juttuja vaikka joka viides minuutti, mutta hän päättää asian itse ja hänellä on syynsä, jota ei tarvitse selitellä.

Joulumuistaminen on myös sinun oma ongelmasi. Jos sinä haluat lahjoittaa hänelle jotain, niin ok, tee se, mutta älä vingu itsellesi mitään. Ehkä olisi siis parasta, että sinäkään et lahjo häntä enää, niin asia on molemmille hyvä.

Hyi, miten inhottavasti esitetty asiat. Mihin kirjoittajan tarpeeseen tällainen töykeily vastaa?

Se menee paremmin jakeluun kuin lässytys. Eipä se ap myöskään ollut ystävälleen kovin reilu ja mukava, kun täällä selän takana valittaa. Jos valittaa täällä, niin varmasti hän valittaa myös muille ja ystävä tietää sen varmasti oikein hyvin. Ap on luultavasti vain toisen naaman edessä ystävä, mutta selkäänpuukottaja aina muutoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla