Oletko tuntenut jonkun nomen est omen -henkilön, esim. Hiljan, joka oli hyvin hiljainen?
Kommentit (29)
Eikö ole myös joku puutarhuri tms. nimeltä Aarno Kasvi?
Päinvastoin. Rauha-isotätini oli hillitön riitapukari. Rauha hänen sielulleen... Eh.
Lauha. Oli tällainen lihava, heikko, huonokuntoinen, myöhäiskeski-ikäinen nainen. Rauhallinen, hidas, flegmaattinen, varmaan laiskakin. Todellakin Lauha!
Artot ovat yleensä aika taiteellisia.
Käpy, joka oli hyvin sulkeutunut - todennäköisesti tänä päivänä diagnoosi olisi selektiivinen mutismi.
Erittäin lipevä konsultti sukunimeltään Liukas.
Lapsena jäi mieleen eräs nomen est omen -hetki, kun olin katsomassa vanhempien junnujen jääkiekkoa. Oli ihan älyttömän kylmä, varmaan lähempänä -20 astetta. Ottelun tuomarilla luki isoin kirjaimin nimi selässä: Pakkanen. No shit.
Se uusi päävalmentaja Uuspaavalniemi.
Vierailija kirjoitti:
Lapsena jäi mieleen eräs nomen est omen -hetki, kun olin katsomassa vanhempien junnujen jääkiekkoa. Oli ihan älyttömän kylmä, varmaan lähempänä -20 astetta. Ottelun tuomarilla luki isoin kirjaimin nimi selässä: Pakkanen. No shit.
Taidat olla aika nuori, jos -20 on sinulle ihan älyttömän kylmä. Toista se oli vuonna 1987.
Isoisällä siskoina Lempi ja Impi.
Lempillä useita lapsia, Impillä ei ollut lapsia eikä miestä.
Tosin sen verran, jota Impistä olen kuullut, ei mikään ihme.
Isoäidilläni oli kasvattilapsi jonka nimi oli Laina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla aika nuori, jos -20 on sinulle ihan älyttömän kylmä. Toista se oli vuonna 1987.
Taidat olla aika tosikko.
Miina Kenttä (urheilija >> urheilukenttä)
Minä olen jukka, kova poika pukkaamaan.
Isotätini Hellin, kärsivällinen, taitava puutarhuri joka sai kirsikkapuut menestymään Kuopion korkeudella, opettaja, aina ystävällinen kaikille.
Joskus vilahti iltauutisissa jalkapalloilija Kimmo Pallonen.
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin. Rauha-isotätini oli hillitön riitapukari. Rauha hänen sielulleen... Eh.
Jos nimi viittasikin rauhasten liikatoimintaan :D
En tunne, mutta Pekka Pouta, meteorologi.