Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisin halunut nukkua

Vierailija
11.01.2015 |

pidempään mutta unta ei taaskaan riittänyt vaikka väsyttää ja silmänaluset on mustat.
Miksen mä vkl nuku kun pystyisin? Ärsyttävää. ..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on unet parantuneet tipattoman tammikuun myötä valtavasti.

Vierailija
2/5 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Lapsetkin vielä koisaa! Kissa herätti, enkä ikinä pysty nukahtamaan uudelleen, jos kerran olen herännyt. Asiaa toki kompensoi se, että uni tulee kyllä illalla nanosekunnissa, kun pään tyynyyn laittaa. Aivan sama silloin, nukkuuko kersat vai ei. Enkä herää vaikka kissa pomppisi päällä. Aamut vaan vituttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 07:50"]

Mulla on unet parantuneet tipattoman tammikuun myötä valtavasti.

[/quote]

aikamoinen setti ollut varmaan menossa...

Vierailija
4/5 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun saisikin joskus nukkua kunnolla, ilman että lapset herättää.

Vierailija
5/5 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressiä varmaan pukkaa.

kokeile illalla käydä kävelylenkillä. Kunnon ruoka. Venyttely on hyväksi...keho vähän relaa ,kirjan lukeminen tai joku pieni rentoutus sängyssä. Voi olla, että päälle liikaa rasitusta ja keholle liian vähän rasitusta.

ja alkoholi ja kahvi veks. Vettä ja kunnon ruokaa. Ja hedelmiä ja salaattia ja puuroja syö.

Herkut kans vähempiin.

ja tee tekemättömät työt. Tee lista mistä rupeat purkamaan järjestyksessä hommia. Mieli rupeaa rauhoittumaan, kun sillä ei ole stressejä...kun se alkaa olla tyytyväinen.

jos et jollekin asialle nyt voi mitään, niin anna sen vaan olla. Pistä se sinne listalle myös.

Mieti jotain mukavia. Mistä sulle tulee hyvä olo?kaikkea ei tarvi tehdä nyt. Kunhan perusjutut saat hoidetuksi, niin ole tyytyväinen. 

Aloita tänään sillä pidemmällä kävelyllä.422

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi