Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

FAKTAT TISKIIN: LÄVÄRI

Vierailija
11.01.2015 |

KUINKA YLEISTÄ ON TULEHTUMINEN, MITEN SE ENNALTAEHKÄISTÄÄN, ARVET, HOITO... KADUTKO LÄVÄRIÄSI

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hoidat lävistystä oikein niin tulehtumisen vaara on pieni. Lävistyksen puhdistukseen riittää pelkkä vesi. Puhdistusaine kuivattaa. Arvet riippuu ihan henkilöstä. Toisille jää isommat arvet kun toisille. Ja itsellä huulessa lävistys ja en kadu sitä.

Vierailija
2/14 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikää oli 13??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadu läväreitäni, nyt löytyy snakepitesit ja kulma, korvissa yhteensä neljät. Ainoastaan yksi korvaläväreistä, ihan normaali, ei rusto, meinasi tulehtua, mutta meni ohi itsekseen. En ole erityisemmin hoitanut näistä mitään, snakebitesien aikaan vähensin ekoille viikoille maitotuotteita ja limsaa.

Kaverilta kasvoi kulma- ja napakoru ulos, se oli vähän ikävän näköistä.

Vierailija
4/14 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 08:40"]Ja ikää oli 13??
[/quote]

Öööööööö .. miten niin? :D minulla ei ole yhtään läväriä mutta olen jo pitkään himoinnut yhtä. Mutta kipu pelottaa ja jos siitä jää hirveä arpi niin mietin vielä kaksi kertaa. Minulla on tapana ottaa asioista selvää eikä sännätä hetken mielijohteesta tekemään milloin mitäkin.

Vierailija
5/14 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 09:07"][quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 08:40"]Ja ikää oli 13??
[/quote]

Öööööööö .. miten niin? :D minulla ei ole yhtään läväriä mutta olen jo pitkään himoinnut yhtä. Mutta kipu pelottaa ja jos siitä jää hirveä arpi niin mietin vielä kaksi kertaa. Minulla on tapana ottaa asioista selvää eikä sännätä hetken mielijohteesta tekemään milloin mitäkin.
[/quote]

Riippuu läväristä millainen arpi jää, mutta jos läväri alkaa kasvaa ulos, niin ota läväri pois suosiolla. Ulos kasvaneesta läväristä todellakin jää arpi.

4

Vierailija
6/14 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipu on todella yksilöllistä. Itsellä huulikoru sattui vain vähän. Tuntui terävältä nipistykseltä se neulan läpi meneminen ja nopea vihlaiseva kipu kun koru laitettiin. Tulevat muutama viikko oli pientä ärsytystä ja hellyyttä. Huuli myös turposi. Mutta minusta ei ollut erityisen paha kokemus

Vierailija
7/14 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein tehtynä/hoidettuna ei tulehdu. Varsinkin kasvojen alueella jää herkästi jäljet vaikka itse lävistyskoru olisi vain pienen ajan siellä. Kielilävistys nostaa riskin että hammas lohkeaa ja se hankaa hampaiden kiillettä. Napalävistys saattaa kasvaa ulos. Genitaalilävistys lähinnä tuottaa ihmettelyä uuden partnerin edessä.

Itsellä kieli ja genitaalilävistys (ikä 39). Lävistykset otettu noin 10 vuotta sitten.

Vierailija
8/14 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli nuorena nenä rengas, jota rakastin. Jatkuva allerginen nuha kuitenkin teki yhteis elomme mahdottomaksi :'(

Vierailija
9/14 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla huulessa muutama, nykyisin en enää koruja käytä. Reiäthän niistä jäi, pienet mutta mua itseä ne ärsyttää. Toinen koru oli ihan suunniteltu ja tykkäsin siitä, sen voisin ehkä laittaa joskus takaisinkin. Toinen oli typerä humalassa otettu, jonka teki joku harjoittelija päin p*rsettä. Se kadutti. Eivät tulehtuneet koskaan, ensimmäisen viikon ajan kun purskuttelin sellaisella ientulehdukseen tarkoitetulla aineella ja huuhtelin aluetta vedellä.

Vierailija
10/14 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 10:06"][quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 09:07"][quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 08:40"]Ja ikää oli 13??
[/quote]

[/quote]

Riippuu läväristä millainen arpi jää, mutta jos läväri alkaa kasvaa ulos, niin ota läväri pois suosiolla. Ulos kasvaneesta läväristä todellakin jää arpi.

4
[/quote]

Jos nyt uskallan ottaa sen lävistyksen koskaan :-) himo kyllä olisi.

Vierailija
11/14 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on septum, nännilävärit, napalävistys ja korvissa venytykset. Lisäksi mulla oli smiley, mutta siitä irtosi pallo enkä saanut sitä takaisin, joten otin korun kokonaan pois. Napa tulehtui alussa jonkun verran ja sen teko sattui myös eniten, mutta muuten ovat parantuneet tosi hyvin eikä lävistyskään ole nipistystä enempää tuntunut. Mulla tosin on korkea kipukynnys ja lävistäjä oli tosi asiansa osaava ja hellä. Lämmitteli ja valmisteli lävistettävän kohdan hyvin jne.

Napalävistys kadutti alussa vähän lähinnä siksi, että pääsi tulehtumaan ja oli saatanan kipeä jonkun aikaa siksi ja housunreuna osui just siihen kohtaan helposti (siksi kai siis tulehtuikin). Nyt kun on parantunut, niin eipä ole kaduttanut. Ja mun lävistykset on tuollasilla paikoilla, ettei ne juuri muille edes näy, paitsi tuo septum. Ja siihenkin saa helposti häivekorun jos tarvitsee.

Lävistysten parantumiseen vaikuttaa sen ulkoisen hoidon lisäksi kyllä muutkin elämäntavat, esim. ruokavalio/tupakointi/unen määrä jne. Jos sulla paranee haavat muuten heikosti tai tulehtuu herkästi, on riski noille suurempi läväreidenkin kohdalla.

Vierailija
12/14 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 10:41"]Kipu on todella yksilöllistä. Itsellä huulikoru sattui vain vähän. Tuntui terävältä nipistykseltä se neulan läpi meneminen ja nopea vihlaiseva kipu kun koru laitettiin. Tulevat muutama viikko oli pientä ärsytystä ja hellyyttä. Huuli myös turposi. Mutta minusta ei ollut erityisen paha kokemus
[/quote]

Minä suunnittelen korvalävistystä. Se sattuu varmaan pirusti. Ap

Vierailija
13/14 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 10:58"]

[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 10:41"]Kipu on todella yksilöllistä. Itsellä huulikoru sattui vain vähän. Tuntui terävältä nipistykseltä se neulan läpi meneminen ja nopea vihlaiseva kipu kun koru laitettiin. Tulevat muutama viikko oli pientä ärsytystä ja hellyyttä. Huuli myös turposi. Mutta minusta ei ollut erityisen paha kokemus [/quote] Minä suunnittelen korvalävistystä. Se sattuu varmaan pirusti. Ap

[/quote]

Meinaatko rustoon?

Vierailija
14/14 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä horizonthal clithood, nipisti mutta ei varsinaisesti sattunut. Aluksi suihkuttelin suolaliuoksella, muuten puhtaanapitoon on riittänyt huolellinen vesipesu. Ei ole tulehtunut, paranemisaika taisi olla kokonaisuudessaan kuukauden verran, josta kahteen viikkoon ei saanut olla sukupuoliyhteydessä lainkaan ja seuraavat pari viikkoa kumin kanssa, jotta tulehdusriski ei olisi niin suuri. Saattaa siitä jonkinlainen arpi jäädä kun joskus pois otan, mutta paikkana on sellainen ettei mua noin esteettisessä mielessä kiinnosta millaisia jälkiä mahdollisesti jää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi