Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HUOM! Käsi ylös, joita v''uttaa marraskuun ankeus!

ahistaa ja v''uttaa
01.11.2021 |

Mä vihaan marraskuuta! NiiN!

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes huomaa säätä tai vuodenaikaa. Niin kova korona päällä, että mietin vain, selviänkö hengissä.

Vierailija
22/36 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa on, en motivoidu mistään. Raahaudun vaan päivästä toiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marraskuu on kiva kk. Ulkona on kiva kävellä kun on pimeää ja ainoa valo tulee katuvaloista . Tulee turvallinen olo. Luonto on rauhassa ja ihmisetkin liikkuu vähemmän niin sekaan sopii. Mopot ei pärjää ja jalkakäytävällä ei tarvii pelätä ohi suhahtavia sähkölautoja. Pihavalot piristää maisemaa. Tykkään kaikista vuodenajoista mutten 30 asteen helteestä . M38

Tässä kuukaudessa ei ole todellakaan mitään kivaa ellet ole joku sairas perverssi. Joulukuu on ehkä vielä jopa pahempi, mutta joulu toki loiventaa.

Vierailija
24/36 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava marraskuu. Paskin kesä ikinä jäänyt taa. Hiki virtasi yöllä ja päivällä. Nyt voi rentoutua. Jes!

Vierailija
25/36 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täälläpäin ainakin paistaa aurinko parhaillaan.

Pyh! Tämä ei ole iloisten asioiden ketju. NiiN!

Vierailija
26/36 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei veetuta; joulu pian tulossa ja muuta kivaa.

Eniten veetuttaa tammi-helmikuu; vaikka hiihdän aika paljon niin silti nuo kylmät ja sinertävät kuukaudet kyrsii. Maaliskuu on jo kevättä :)

Vierailija
27/36 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpa olisi siirretty kelloja muutama tunti tulevaa kesää kohti niin olisi edes valoisat alkuillat, mutta ei

Vierailija
28/36 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

👯💃

Vierailija
29/36 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sairastuin aggressiiviseen syöpään yli vuosikymmen sitten ja vannoin että jos selviän niin en ikinä valita alkutalvesta, loskasta ja talven kylmyydestä.

Vierailija
30/36 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun saisi olla vain kotona. Voisin kyllä käydä kaupassa keskipäivällä, kun on valoisaa, ja töitäkin voisin tehdä, mutta kotoa käsin, etänä. Siitä en tykkää, kun pitää lähteä autolla ajamaan silloin, kun ulkona on pimeää kuin mörön p*rs**ssä.

Vierailija
31/36 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aika on sata kertaa parempi kuin ne viikkokausia kestävät tappohelteet. Eihän silloin saanut edes kunnolla nukuttua.

Vierailija
32/36 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä, mutta en jaksa nostaa kättä kun vtuttaa ja väsyttää

Olisin onnellinen, jos pystyisin nostamaan kättä, mutta en pysty.

Onneksi jalat vielä toimii.

Vierailija
33/36 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi! Pelottavaa.. Onneksi en käy enää baareissa. Huomaako tuon piikityksen vai meneekö yhtäkkiä vaan jalat alta? Olen varma, että kerran sain tyrmäystippoja Helsingin yökerhossa. Join yhden juoman ja olin aivan sekaisin. Aamulla oksensin kaatamalla kasan kirkasta nestettä.

Vierailija
34/36 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasken vaan päiviä että pääsen taas reissuun, ihmisen ei kuulu elää pimeässä. Ei ihme että täällä ihmiset masentuu ja ahdistuu.

Vierailija
35/36 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyssä ei ole muuta hyvää kuin kynttilät. Ihmiset ovat alkaneet jo viritellä pensaisiinsa valoja, niitä on ihanaa katsella.

Vierailija
36/36 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sairastuin aggressiiviseen syöpään yli vuosikymmen sitten ja vannoin että jos selviän niin en ikinä valita alkutalvesta, loskasta ja talven kylmyydestä.

Minä kun kävin läpi syöpähoidot, sain kaupan päälle sisäisen saunan joka on päällä aina kun ei ole kylmä aalto menossa. Kuuma kesä on kärsimystä. Ympärivuorokautinen aurinko laittaa hermoston ylikierroksille enkä pysty nukkumaan. Verho visusti kiinni yötä päivää. Liikuntaa vaikea harrastaa.

Nautin pimeästä yöstä ja nukun makeasti. Ikkunaverhoja voi pitää auki niin että näkee ulos. Ulkoilla voi ja on ollut nytkin hyvä sää, ei tuule eikä sada eikä porota aurinko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi