Menisitkö Kurre Westerlundin kanssa treffeille, jos olisi vapaa ja kysyisi?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tää on?
On tainnut joskus kauan sitten tehdä jonkun levyn, ja menetti traagisesti vaimonsa joitakin vuosia sitten. Nyt on löytänyt uuden rakkauden (itseään nuoremman) ja on sen tiimoilta koko ajan lehdissä.
Otti uuden muijan, kun vaimo oli vielä elossa jatodella sairas. Eli petti vaimoaan.
No en tod. Tyypistä meni maku jo ysärillä kun kosi tyttöystäväänsä suorassa lähetyksessä.
Lisäksi turhan paljon vanhempi.
N46
Näillä on näemmä sugardannyn kanssa sama stailaaja. Hapsutukkaa, mustaa pooloa ja kamalaa killutinta paidan päällä..
Liian vanha omaan makuun (olen 42 :) ja tykkään saman ikäluokan miehistä) ja luulenpa, ettemme myöskään kiinostuksen kohteiden ja luonteidemme perusteella tulisi toimeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kuka tämä kaiffari oikein on?
Kerrottu jo tässä ketjussa tai googleta.
Jaa, näköjään jonkun kuoleen missin mies. Miksi tällainen ukko pitäisi tietää.
Vierailija kirjoitti:
Näillä on näemmä sugardannyn kanssa sama stailaaja. Hapsutukkaa, mustaa pooloa ja kamalaa killutinta paidan päällä..
Sugar Danny! 😂 Meinaako tämäkin ukko samalla lailla ruikuttaa julkisesti kun nuori muija lähtee nuoremman pippelin perään.
Ja kuitenkin se on samaa tasoa mammojen kanssa.
Naisten hypergamia jepjep. Ei teillä vanhoilla tantoilla todellakaan ole varaa mihinkään komeeseen toimitusjohtajaan.
Vierailija kirjoitti:
Naisten hypergamia jepjep. Ei teillä vanhoilla tantoilla todellakaan ole varaa mihinkään komeeseen toimitusjohtajaan.
Mistäs sinä tiedät, mitä janinafrostelleita täällä kirjoittelee?
Vierailija kirjoitti:
vaikka olisin mitenkä pullea av-mamma niin voin silti mieluummin olla yksin kuin Kurren kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vaikka olisin mitenkä pullea av-mamma niin voin silti mieluummin olla yksin kuin Kurren kanssa.
Juu, minä en myöskään menisi treffeille hänen kanssaan.
En. En muutenkaan. Mutta hän on kyllä myös aivan turhan vanha minulle. Olen 45-vuotias. Pidän ikäisistäni.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tässä puhuttu tuosta kurresta eikä komeesta toimarista?
Itseäni ei kyllä kiinnosta kummatkaan.
Vierailija kirjoitti:
Menisin, hän on aivan ihana.
Jennako se siellä.
Vierailija kirjoitti:
Hyi vai meinaatko että tuo sammakko muuttuisi prinssiksi?
Raha muuttaa sammakonkin prinssiksi.
Voisin vaikka mennäkin.