Menisitkö Kurre Westerlundin kanssa treffeille, jos olisi vapaa ja kysyisi?
Kommentit (48)
En menisi. Tapasin Kurren ja Kirsin ohimennen muutama vuosi sitten. Olin silloin vielä suht simpsakka ja Kurre katsoi mua pitkään. Tuntui inhottavalta, sillä Kirsi oli juuri sairastunut ja se paikka oli lasten harrastustoimintaan liittyvä. Kirsi kysyi multa vielä jotain, mutten enää muista tarkkaan mitä. Vissiin jotain lippujen ostamisesta tai paikan aukioloajoista. Oli mukavan oloinen ihminen ja inhotti tosiaan ne Kurren silmäilyt, kun tilanne oli tuollainen.
En tiedä mistä on kuuluisa. Nuorempi versio voisi miellyttää silmää. Olen saman ikäinen kuin uusi naisystävä. Jos olisi nelikymppinen niin menisi mutta yli 50 on liikaa.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mistä on kuuluisa. Nuorempi versio voisi miellyttää silmää. Olen saman ikäinen kuin uusi naisystävä. Jos olisi nelikymppinen niin menisi mutta yli 50 on liikaa.
Tuota... sen saat selville googlettamalla.
Voisin lähteä. Tosin tietäisin varoa Jennan kerrottua, että järjesti näyttävää ohjelmaa treffeille ja lauloi. Jos en itse saisi laulaa rennosti eli ei haluaisi kuulla minua, ei kiinnostaisi jatkaa tutustumista.
Yhdysvalloissa käyminen voisi olla hauskaa mutta ehkä pokaisi joitain muita viimeistään vessareissuni aikana.
Totta, se oli jotenkin niin noloa. Oliko Kirsillä muuta vaihtoehtoa kuin suostua?