Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menisitkö Kurre Westerlundin kanssa treffeille, jos olisi vapaa ja kysyisi?

Vierailija
01.11.2021 |

?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en tod. Tyypistä meni maku jo ysärillä kun kosi tyttöystäväänsä suorassa lähetyksessä.

Lisäksi turhan paljon vanhempi.

N46

Totta, se oli jotenkin niin noloa. Oliko Kirsillä muuta vaihtoehtoa kuin suostua?

Vierailija
42/48 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi. Tapasin Kurren ja Kirsin ohimennen muutama vuosi sitten. Olin silloin vielä suht simpsakka ja Kurre katsoi mua pitkään. Tuntui inhottavalta, sillä Kirsi oli juuri sairastunut ja se paikka oli lasten harrastustoimintaan liittyvä. Kirsi kysyi multa vielä jotain, mutten enää muista tarkkaan mitä. Vissiin jotain lippujen ostamisesta tai paikan aukioloajoista. Oli mukavan oloinen ihminen ja inhotti tosiaan ne Kurren silmäilyt, kun tilanne oli tuollainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mistä on kuuluisa. Nuorempi versio voisi miellyttää silmää. Olen saman ikäinen kuin uusi naisystävä. Jos olisi nelikymppinen niin menisi mutta yli 50 on liikaa.

Vierailija
44/48 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mistä on kuuluisa. Nuorempi versio voisi miellyttää silmää. Olen saman ikäinen kuin uusi naisystävä. Jos olisi nelikymppinen niin menisi mutta yli 50 on liikaa.

Tuota... sen saat selville googlettamalla.

Vierailija
45/48 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin lähteä. Tosin tietäisin varoa Jennan kerrottua, että järjesti näyttävää ohjelmaa treffeille ja lauloi. Jos en itse saisi laulaa rennosti eli ei haluaisi kuulla minua, ei kiinnostaisi jatkaa tutustumista.

Yhdysvalloissa käyminen voisi olla hauskaa mutta ehkä pokaisi joitain muita viimeistään vessareissuni aikana.

Vierailija
46/48 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Kurt rikas?

Vierailija
47/48 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Kurt rikas?