Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

henkkamaukan sovituskopissa tajusin olevani läski

10.01.2015 |

Olin tänään sovittamassa housuja henkkamaukalla, sellasia farkkuleggareita. Housut näytti ihan kauheilta, reidet näytti paksuilta ja selluliittisilta. Yök. No, laitoin omat housut jalkaan ja tajusin että ne näyttää ihan samalta. Tai siis mä näytin. Lihavalta. Kauheeta huomata yhtäkkiä. Oon siis luullu vaikka kuinka kauan et näytän ihan hyvältä. Huh, mikä herätys todellisuuteen.

Kommentit (7)

1/7 |
10.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä nyt on jotain tehtävä ja äkkiä. Maanantaina liityn jolleki salille. Tavallaan siis hyvä että näin tapahtu, aatelkaa jos oisin vuosikausia eläny harhaluulossa... Oonhan mä nyt oikeesti huomannu et jotku housut on alkanut kiristää ja pari vuotta sit ostettuja farkkuja en oo käyttäny enää. Oon vaan haudannu ne kaappiin enkä oo ajatellu koko asiaa, oon vaan kieltäny näkemästä todellisuutta. Mut nyt tuli muutos. Ap.

2/7 |
10.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta ku reippailemaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/7 |
10.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ihan hyvä saada tuollaista shokkihoitoa, itelle ainakin iskisi motivaatio tehdä asialle jotain :)

4/7 |
10.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin kävi mulle pari vuotta sitten. Nooh, vähän laihdutin ja treenasin, viime kerralla sovarissa meinasin pudottaa silmät päästä kun katoin persettäni; se on jo tosi kiinteä ja pyöreä; reidet on kaventuneet ja näytän hybältä

5/7 |
10.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää mammaseni, viimein olet ihan ehta Av-Mamma, etkä mikään pakkasen raiskaama pulkannaru. 

6/7 |
10.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*hyvältä, joten ihmeitä näköjään tapahtuu ja hooämmän sovarit voi antaa sysäyksen elämäntaparemonttiin:)

7/7 |
10.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ei tarvitse kuin mennä sinne sovituskoppion ja alkaa riisumaan, siellä on niin hyvä valaistus, että joka ikinen selluliitti, raskausarpi, muhkura, läski tai yli päätään mikään ei jää huomaamatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi