Jos esimerkiksi poliisi tai muu taho soittaa
Salaisesta numerosta eikä kerkiä vastaamaan, niin soittaako ne uudestaan? On kyllä inhottava fiilis, kun ei tiedä kuka soittaa ja et voi mitenkään selvittää asiaa.
Kommentit (11)
Mitä tuollaisesta ressaat, soittakoon uudestaan. Mun puh blokkaa tuntemattomat numerot (ei näy soittajan numeroa), mitäs soittaa ettei numeroa näy.
Onko sinulla takaovea? Kun näet sinisten valojen välähtelevän, niin sitä kautta ulos.
No tulkoot sitten hakemaan jos ei uudestaan soita. Hitto vie. 🤔 Ap
Pistävät viestin että sinua on tavoteltu ja pyytävät soittamaan takasin.
Poliisit varmaan lähettää kirjeen jos ei vastaa puhelimeen. Itse en koskaan vastaa puhelimeen jos en ennalta tiedä kuka soittaa.
Saa kokeilla tulla hakemaan. Olen valmiina.
Mitä on tullut tehtyä jos pelkää paska housussa milloin poliisi ottaa yhteyttä...
Vierailija kirjoitti:
Mitä on tullut tehtyä jos pelkää paska housussa milloin poliisi ottaa yhteyttä...
Sepä tässä onkin, ei mitään. Ikinä ei soittele salaiset numerot ja kuumottelen koska häiritsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sepä tässä onkin, ei mitään. Ikinä ei soittele salaiset numerot ja kuumottelen koska häiritsee.
Miksi oletat, että se olisi poliisi? Poliisi soittaa yleensä jostain 029-alkuisesta tms. Ainakin, jos olet itse ollut ensin sinne päin yhteydessä. Samoin muut viralliset soittelee tuon tyyppisistä numeroista.
Jos numero ei näy, se on yleensä kaupustelija, huijari tai joku tavallinen ihminen joka on jostain syystä piilottanut numeronsa. Soittakoot uudestaan ja vielä parempi, jos ei soita.
Ei tarvitse tehdä mitään, partio noutaa ennen pitkää kyllä.