Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä olit, kun AV:lle tuli rekisteröitymispakko?

10.01.2015 |

Minä olin - kuinkas muuten - täällä AV:llä.

Kommentit (38)

1/38 |
10.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös.

2/38 |
10.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa dokaamassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/38 |
10.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillon tapahtui? En edes tiedä koska se on tullu, mutta shokeeraannuin tänään ku ei voinukaan vaan kirjottaa :D

4/38 |
10.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvalla levittämässä persettäni. Kankku on jo ihan puutunut, enkä yllä siideriin.

5/38 |
10.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan nukkumassa tai puhelimessa juoruilemassa :D

6/38 |
10.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makoilin sängyllä ja parahdin ääneen kun huomasin etten pystynyt vastaamaan. Miekkonen eläytyi vahvasti tuskaani kun tiesi miten tärkeä henkireikä tämä minulle on :(

Vierailija
7/38 |
10.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV:lla tappelin moden kanssa :D

8/38 |
10.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aiemmin vastaillut muutamaan ketjuun, ihan opetus mielessä, ystävällishenkisesti,  kun otti pannuun tuo mitään tietämätön Av Mamma . Sen jälkeen katsoin, rauhallisena vielä tässä vaiheessa,  televisiosta True dective-sarjaa. Kun se loppui tulin takaisin palstalle tarkoituksenani tulla vittuilemaan, yritykseksihän se jäi! En ollut enää rauhallinen. Aamulla kerroin heti MUN miehelle mitä oli tapahtunut. MUN mies sanoi että hyvä....

9/38 |
10.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkumassa...

10/38 |
10.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV:lla tietenkin. Olin lukemassa ketjua Ostolakko-bloggaajan sinisistä hiuksista, kun huomasin, etten voikaan ottaa osaa keskusteluun rekisteröitymättä.

11/38 |
10.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla tietenkin, missäs muuallakaan. :)

12/38 |
10.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona selailemassa. Yhden jakson katsoin välissä Simpsoneita ja sitten pakko oli jo tullut.

13/38 |
10.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viettämässä kosteahkoa iltaa ystävien luona. Vasta tänä aamuna valkeni kamala todellisuus. Olo oli epäuskoinen ja on yhtä. Tuli mieleen n. kuukauden takainen tapaus, kun joku ylläpidon nimimerkillä provoili yöaikaan ja ilmoitti palstan sulkeutumisesta. Toivoin tämänkin olevan vain vitsi tai pahaa unta.

14/38 |
10.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lenkillä koiran kanssa :( sitten kun tulin takaisin, huomasin et palstalla joku trollaa taas rekisteröimispakosta. Sitten huomasin, ettei se ollutkaan trolli.

15/38 |
10.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli avoimena välilehdillä keskusteluita, joihin vielä pystyin vastaamaan kirjautumattomana, kun uuden sivun avaamisesta seurasi tieto rekisteröitymispakosta kommentti kentän tilalla.

16/38 |
10.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti AV:lla, missä muualla mamma olisi. Hetken ihmettelin kun jonkun ketjun perässä luki tuo että on rekisteröidyttävä kommentoidakseen, ja tarkistettuani muutaman ketjun alkoi karmea tilanne selvitä.

17/38 |
10.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin siskollani ja katsoin tylsää leffaa, joten päätin samalla tulla vähän avlle. Kauhea tuska iski, kun huomasin ettei voi kommentoida ja pahinta oli ettei puhelimella pystynyt rekisteröitymään. Pisin av-tauko aikoihin. :'(

18/38 |
10.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin elokuvaa koneelta. Leffan jälkeen olin tulossa palstailemaan ja huomasin uudistuksen. Kyllä kiukutti ja melkein itku tuli!

19/38 |
10.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkumassa, oli aika yllätys kun aamulla palstaa katsoin.

20/38 |
10.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkumassa :'( karmein herätys aikoihin kun rekisteröintipakon huomasin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme