Missä olit, kun AV:lle tuli rekisteröitymispakko?
Kommentit (38)
[quote author="Muista Aina Siveys" time="10.01.2015 klo 17:26"]
Täällä tietenkin, juuri olin kirjoittanut vastauksen johonkin, ja sitten se häipyi bittiavaruuteen.
Meilläkin perhe jostain syystä hurrasi kun kirosin asiaa.
[/quote]
Minulla onnistui kirjottaa ja lähettää kommentti, vaikka siinä rinnalla avaamassani keskustelussa oli tullut ilmoitus rekisteröitymispakosta.
Täysin pahaa-aavistamattomana katsoin kotona leffaa. Kun se loppui, oli aika myöhä ja päätin vain nopeasti vielä vilkaista AV-palstaa. Epic fail.
Olin aaveellä ja järkytyin asiasta suuresti vaikken paljoa kirjoittele. Yleensä vaan aktiivisesti peukuttelen.
Huono uudistus minusta. Täällä on ollut aina tosi viihdyttäviä keskusteluja, kurjaa jos ne nyt vähenee
Sängyssä. Olin menossa nukkumaan ja ajattelin vielä lukea viimeisimmät viestit. Järkytyin!!! Ei meinannut sitten uni tulla.
Pääsin just töistä kotiin ja ajattelin aloittaa perus iltapuuhani eli palstailun, halusin vastata keskusteluun enkä pystynyt! Olin shokissa. Nyt vähän jo heliittää tämä, mutta kyllä suomi on mennyt hulluksi, ensin viedään alkoholit katukuvasta ja sitten vielä rekisteröitymispakko avlle! Todella pöyristyttävää! En uskalla arvata mitä seuraavaksi.
Kakkonen. Korjatkaa yp nyt tämäkin kun näitä mahatavia muutoksia teette. Stn.
Nii, että tällänen typerä uudistus tehtiin mutta vanhoja vikoja ei saada korjattua sitten vitullakaan? Tämänkin kirjoitan, että pääsen toiselle sivulle mobiililla
Av:lla olin minäkin. Aioin laittaa jonkin aloituksen ja luulin näppäilleeni väärin kun eteen revähti se rekisteröitymissivu.
Pakko tunnustaa, että epäuskoisena kokeilin aloituksen tekemistä puolenkymmentä kertaa ennenkuin uskoin. =)
[quote author="Perseinen käsi" time="10.01.2015 klo 17:04"]Sohvalla levittämässä persettäni. Kankku on jo ihan puutunut, enkä yllä siideriin.
[/quote]
Ja kananpersetukkani on takussa!
Täällä! Luulin aluksi että on joku tyhmä läppä tai johtuu siitä, että olen saanut bannia tjsp. Heti kun tajusin, että tämä (rekisteröitymispakko) on totisinta totta ja koskee kaikkia, kirjauduin sisään näillä vanhoilla tunnuksillani ja aloitin kyseisestä aiheesta keskustelun :(
Ryyppäämässä Cittarin ja Spurren välissä porukalla
Täällä tietenkin, juuri olin kirjoittanut vastauksen johonkin, ja sitten se häipyi bittiavaruuteen.
Meilläkin perhe jostain syystä hurrasi kun kirosin asiaa.