Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Help! Millä ratikalla pääsee Kampista Iho- ja allergiasairaalaan?
10.01.2015 |
kummalla puolella tietä pysäkki on, kun tulee kampin pääovesta ulos?
Kommentit (8)
Varmaan kannattaa kävellä Kampista pari sataa metriä lasipalatsin pysäkille ja mennä suoraan neloseen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eipä taida päästä kuin 4 ratikalla ja se menee Lasipalatsin edestä...
Kun tulee Kampista ulos, niin missä päin on Lasipalatsi? En siis tunne Helsinkiä yhtään...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kiitos, tuohan on kätevä. Yritän suunnistaa puhelin kädessä.
Alue: Aihe vapaa
No ensin kolmosella. Se on siinä lähempänä ovia.
Sitten vaihdat neloseen.